کد خبر: ۱۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲

مشایی به ملاقات جوانفکر رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسفندیار رحیم‌مشایی عصر امروز از علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا عیادت کرد.

در پی بستری شدن علی‌اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در بیمارستان آتیه، جمعی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی عصر امروز شنبه از وی عیادت کردند.

اسفندیار رحیم‌مشایی دستیار ویژه رئیس‌جمهور و رئیس دبیرخانه اجلاس «نم»، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدشریف ملک‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از جمله عیادت‌کنندگان از جوانفکر بودند.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی که سرپرستی مؤسسه ایران را هم بر عهده دارد، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم مهر ماه توسط دادستانی بازداشت شد.

دادگاه کیفری استان تهران در ۲۵ آبان سال گذشته، وی را به تحمل شش ماه حبس تعزیری به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی و شش ماه حبس تعزیری دیگر به اتهام انتشار مطالب خلاف عفت عمومی محکوم کرده بود.

به گزارش فارس،این دادگاه مدیرعامل خبرگزاری ایرنا را از هر گونه اشتغال و فعالیت مطبوعاتی در هر رده و سمتی اعم از دولتی و یا خصوصی به مدت سه سال محروم کرده است.

جوانفکر هفته گذشته با موافقت دادستانی از اوین به مرخصی ۴ روزه آمد و اکنون به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین