کد خبر: ۱۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

حاجی بابایی به اهمیت تجهیز مدارس پی برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در سی و پنجمین گردهمایی اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران کل نوسازی استانها در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش بر اساس الگوی اسلام حرکت می‌کند و بر این اساس باید با تجمیع امکانات به سمتی برویم که دانش آموزان برای زندگی بهتر در جامعه‌ای برتر، تفکر و خلاقیت و ذکر خدا آماده شوند.

وی اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در یک انسان عاقل باید با توجه به شرایط زمان و مکان منجر به اخذ تصمیماتی شود که با آنها هماهنگ باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که امروز دشمن سنگین‌ترین جنگ ۳۳ ساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده است، ادامه داد: دشمن امروز با تمام امکانات خود به میدان آمده است و با تحریم می‌خواهد شرایط را به گونه‌ای دشوار کند تا ایجاد نارضایتی کند، در این شرایط ملت ایران به همراه مسئولان به صورت منسجم و یکپارچه بدون داشتن کمترین تردید در شکست دشمن باید با اندیشه و تدبر به مقابله برخیزند و بدانند درکنار هم بودن و تدبیر موجب تسهیل در انجام امور خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وزیر آموزش و پرورش حفظ نظام را مسئولیت خطیر و تکلیف شرعی امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد:‌ باید استوار و ثابت قدم در کنار یکدیگر با تدبر حرکت کنیم تا دشمن را به زانو در آوریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
نوشدارو پس از مرگ ........
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
نوشدارو پس از مرگ ........
64
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
0
نه بابا ! اين يكي خيلي مي فهمه !!!!!!!!!!!! هو را !!!!!!!!
كانديد شو فغت جاجي با پايي !!!!!!!!!!!!!!!
جاي تعجبه اين عتيقه ها چه جوري تو ايران وزير ، وكيل و ... مي شن ؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین