کد خبر: ۱۸۱۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۶

بازتاب عیادت احمدی‌نژاد از جوانفکر در رسانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برخی رسانه های غربی به هشدار ایران به چین درباره لغو قرارداد گازی در صورت عمل نکردن به تعهدات خود و برخی رسانه های صهیونیستی هم به تکرار اتهامات بی اساس متحد استراتژیکشان علیه ایران پرداختند.

روزنامه آمریکایی " بلومبرگ " در خبری به عیادت دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان از علی اکبر جوانفکر که در بیمارستان آتیه بستری است، پرداخته و به این بهانه در شیطنتی رسانه ای برای القای وجود اختلافات و تنشهای سیاسی در میان مقامات کشورمان تلاش کرد

خبرگزاری انگلیسی " رویترز" نیز در خبری به اظهارات بی پایه و اساس و تکراری " سعود الفیصل" وزیر امور خارجه عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت که با هدف سرپوش گذاشتن بر دخالت های این کشور در سوریه از سوی این شاهزاده سعودی و همکاری با رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم بی دفاع بحرین صورت گرفته بود و به نقل از او نوشت که مداخلات ایران درکشورهای منطقه غیرقابل قبول است.

سایت " ژاپن تایمزآنلاین" مطلب روز گذشته بانکوک پست درخصوص برنامه هسته ای ایران را تحت عنوان " آیا با ایران هسته ای زندگی کنیم یا به آن حمله کنیم؟" منتشر کرده و بررسی هزینه های هسته ای شدن ایران و حمله نظامی احتمالی به ایران پرداخت و نوشت از آنجاییکه هزینه های حمله نظامی به ایران بسیار سنگین و برای اقتصاد جهان ویرانگر است بهتر است به هزینه های کمتر تحمل ایران هسته ای بسنده کنیم.

شبکه تلوزیونی " فاکس نیوز" آمریکا نیز به پوشش خبر بازگشت علی اکبر جوان فکر به زندان اشاره کرد.

شبکه خبری" فرانسه ۲۴" و خبرگزاری فرانسه هم به پوشش خبر خبرگزاری مهر در خصوص اظهارات علیرضا نیکزاد سخنگوی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران پرداختند که امروزاز احتمال فسخ قرارداد اکتشاف گاز با چین به علت تاخیر زیاد در انجام تعهدات خبر داده بود.

در گزارشهای این شبکه و خبرگزاری فرانسوی از اظهارات نیکزاد در خصوص فسق قرارداد پنج میلیارد دلاری اکتشاف گاز با چین به عنوان تهدید چین توسط ایران یاد شده بود.

به گزارش مهر،سایت صهیونیستی " آروتزشوا" نیز با هدف دامن زدن به اختلافات موجود بین ایران و ترکیه به پوشش اظهارات بی اساس " ادریس نعیم شاهین "وزیر کشور ترکیه علیه جمهوری اسلامی ایران که با هدف سرپوش گذاشتن بر مشکلات امنیتی ترکیه که ناشی از سیاستهای غلط منطقه ای دولتمردان ترک است پرداخته و ایران را به حمایت از پ ک ک متهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین