کد خبر: ۱۸۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱

احمدی‌نژاد:مطمئنم ‌ایران ‌تسلیم‌ فشارها‌ نخواهد‌ شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران همواره نشان داده است که تسلیم فشار نخواهد شد گفت: من به عنوان کوچک ملت ایران از این مسئله مطمئن هستم.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح کارخانه نیشکر دهخدا که عصر امروز در محل این کارخانه در نزدیکی اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم خوزستان در سرزمین ایران دارای شرافت و کرامت بسیار بالایی هستند، گفت: مردم خوزستان، مردمانی عاشق پیامبر و آل پیامبر در طول قرون و اعصار بوده‌اند و بر آرمان‌های بلند الهی ایستاده‌اند.

وی افزود: مردمانی که رنج انتقال پیام رسالت و امامت را به سایر سرزمین‌های ایران و سرزمین‌های شرق و شمال برعهده داشتند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به استقبال وسیع مردم این استان از ضریح حضرت امام حسین(ع) گفت:‌ برخی‌ها به این مسئله خرده می‌گرفتند که این ضریح هنوز نصب نشده است اما به نظر من این استقبال نشانه این است که هر پدیده‌ای که یادآور امام حسین(ع) باشد، نزد مردم عزیز است و این استقبال بهانه‌ای برای تجدید میثاق با پیام‌ها و باورهای عاشورا و اعلام آمادگی مردم است

احمدی نژاد با اشاره به استقبال پرشکوه مردم خوزستان از ضریح امام حسین گفت: اگر به فرض الهی حسین جاری در زمان و پر کننده عدالت در جهان قیام کند،امامی که تجلی امام حسین(ع) و یادآور همه انبیا است چه خواهند کرد.

رئیس‌شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این استقبال نوعی اعلام آمادگی مردم و تضرع برای برداشتن موانع ظهور امام عصر(عج) و زمینه‌سازی برای ظهور ایشان به درگاه خداوند است.

وی با تبریک میلاد حضرت مسیح‌(ع) گفت:او رحمت خدا برای تمام بشریت است و پیامبری‌اش درب رحمت برای تمام انسا‌ن‌هاست، پیامبری که تا امروز قدرش شناخته نشده است .

رئیس جمهور ادامه داد: روزی که حضرت مسیح به همراه پرچم‌دار توحید بیاید مرزها برداشته خواهد شد و آن حضرت بهانه‌ای برای پیوند با میلیاردها انسان با امام عصر(عج) خواهد شد.

احمدی‌نژاد با اشاره به بارش رحمت الهی گفت: انشاءالله ادامه این بارش سبب شود تا تمام سدها پر و چاه‌ها لبریز شود و نقاط گوناگون کشور سیراب شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان خوزستان شایسته حرکت به سمت قله‌های پیشرفت است، افزود: استان خوزستان این ظرفیت را دارد که در تمام عرصه‌ها به بالاترین نقطه برسد،باید ما به سرعت به نقطه‌ای برسیم که کسی نیازمند مسکن نباشد و هر کس شغل مناسب داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خوزستان در بخش کشاورزی رتبه اول را در اختیار دارد، گفت: ما انتظار داریم که خوزستان در صنعت و فرهنگ نیز در رتبه اول قرار بگیرد و پرچم‌داری برای کل منطقه باشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه این استان ظرفیت توسعه صنایع شکر را دارد، گفت: باید به جایی برسیم که خوزستان بتواند مهمترین صادرکننده درمنطقه باشد؛ زمانی بود که ما ۳۰ درصد تجهیزات را در داخل کشور می‌ساختیم، اما امروز ۷۰ درصد تجهیزات کارخانجات شکر در داخل کشور ساخته می‌شود. ما باید به جایی برسیم که اگرکسی در هر کجای دنیا خواستار احداث کارخانه شکربود،بتوانیم برای ساخت این کارخانه اعلام آمادگی کنیم.

به گزارش فارس،رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به تولید MDF از تولیدات این کارخانه گفت: کشور در حال نو شدن است و به سرعت نیاز به این محصول روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به امکان تولید کاغذ از نخاله‌های این کارخانه گفت: ما می‌توانیم هر سال ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن کاغذ تولید کنیم و تبدیل به صادرکننده این محصول شویم. اگر هم نیاز به وام ارزی باشد، آقای غضنفری با آقای فرزین صحبت خواهند کرد تا وام ارزی از صندوق ملی توسعه به آن اختصاص داده شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این استان نباید یک جوان بیکار وجود داشته باشد، گفت: طرح‌های کشاورزی، طرح‌های بسیار بزرگ و شایسته‌ای هستند و ما آماده پشتیبانی از آنها هستیم، هم‌اکنون این استان ۲۵۰ هزار هکتار زمین دارد که آب کافی نیز دارد و می‌توان در این زمینه ۵۰ هزار شغل مستقیم و ۲۰۰ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرد تا دیگر کسی بیکار نباشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه صنایع پائین دستی در استان باید توسعه بیابد، گفت: ما باید تمام صنایع بالادستی به همراه صنایع زیر مجموعه آن را ایجاد کنیم و دولت آمادگی پشتیبانی از این مسئله را دارد تا وزرا شب‌ها با هواپیما به استان خوزستان بیایند و کارگری کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با حرکت ملت ایران گفت: به نظر من آنها به دنبال بمب اتم نیستند،آنها دیدند که سرعت حرکت ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی به گونه‌ای شده است که ۴ تا ۵ سال دیگر به نقطه‌ای خواهد رسید که دست آنها از دامان ملت ایران کوتاه خواهد شد.

احمدی‌نژاد افزود: بالاخانه آنها از کار افتاده است. ایران یک ملت با فرهنگ است آنها همان استعمارگرانی هستند که جای ملت بومی را گرفته‌اند و با یک طوفان خانه‌های آنها کنده می‌شود اما ملت ایران هزاران طوفان را از سر گذرانده است.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ممکن است در یک مقطع فشارها بر ملت ایران افزایش پیدا کند اما بدانید که اگر پشت سر خود را دیدید تسلیم شدن ملت ایران را نیز خواهید دید.

احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: اگر حرفی دارید بهتر است بنشینید و حرف خود را به صورت منطقی بزنید این به نفع خودتان است.

وی افزود: ملت ایران همواره نشان داده است که تسلیم فشار نخواهد شد و من به عنوان کوچک ملت ایران از این مسئله مطمئن هستم.

پیش از سخنان رئیس جمهور صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی،مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به ارائه گزارشی از پروژه‌های عمرانی انجام شده در استان خوزستان پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
جام زهر جام ایرانسل جام باشگاه های اسپانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
من هم دقیقا دقیقا دقیقا مثل آقا دکتر فک می کنم و منم مطمئنم.
ملت ایران همیشه در روزهای سخت ، سرسختی خودش رو به دنیا نشون داده.
ما مطمئنا پیروز هستیم و خواهیم بود.

امضاء: جام زهر
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
ریس جمهور مربیان حق التدریس فنی جرفه گیلان محروم از کار و قرار داد شدن داریم منقرض میشیم دیگه فشار نخوایم چی کار کنیم
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
چرا این قدر از کلمه ی ملت ایران استفاده می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
پیروز درمقابل کی؟؟ تسلیم شدن به کی؟؟ الان 180 کشوردنیا دربند واسیر هستن فقط ما این وسط آزاد هستیم؟؟؟دوست عزیز ملت سرسختی رو نشون نداده فقط درمقابل مشکلات سکوت کرده سیاست خارجی واقتصادی ضعیف چند نفر رو به پای سرسختی ملت نذارین خواهشا.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
چون دم انتخاباته!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین