کد خبر: ۱۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰

علت عدم قرائت گزارش ستار بهشتی در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منصور حقیقت‌پور در توضیح دلیل عدم قرائت گزارش فوت ستار بهشتی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بعد از ظهر روز گذشته در جلسه خود این گزارش را نهایی کرد که برای قرار گرفتن در دستور این گزارش باید شب گذشته به هیات رییسه ارائه می‌شد.

وی افزود: از آن‌جا که این گزارش امروز صبح به هیات رییسه ارائه شد و هیات رییسه نیز دستور امروز را تنظیم کرده بود مقرر گردید که گزارش فوت ستار بهشتی در اولین جلسه قرائت شود.

به گفته حقیقت‌پور گزارش فوت ستار بهشتی بعد از تعطیلات مجلس در جلسه روز گذشته ۱۷ دی ماه قرائت می‌شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح موارد مندرج در گزارش فوت ستار بهشتی ضمن تاکید بر این‌که این گزارش عین واقعیت است، گفت: دراین گزارش ضمن بررسی تمامی موارد مشخص شده که تعدادی از ماموران نیروی انتظامی به وظایف قانونی خود عمل نکردند و با تخلف، متهم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

حقیقت‌پور در عین حال توضیح داد که علت مرگ متوفی، ضرب و شتم نبوده است چون ضرب و شتم‌ها خیلی قبل‌تر از فوت ایشان انجام شده است، همچنین پزشکی قانونی سلامتی ایشان را تایید کرده است.

وی افزود: شوک روحی و روانی و یا ترس منبعث از پیامد دستگیری باعث فوت ستار بهشتی شده است.

به گزارش ایسنا،نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که در این گزارش بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تاکید شده است، افزود: البته حساب متخلفان از حساب نیروی زحمت‌کش انتظامی جداست.

حقیقت‌پور همچنین تاکید کرد که این گزارش تنها برای قرائت در صحن علنی به هیات رییسه ارجاع می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
سلام ، ضرب و شتم ، برای کشورهای عقب مانده و برای مردمی است که فرهنگ پایین انتقادات و پیشنهادات سازنده دارند . و جالب است که کسانی که شکنجه می کنند ، خود را مسلمان دانسته و این قربانیان را کافر . زهی وجدان و انصاف .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
چند نکته:1-فعلا قرائت گزارش عقب افتاد انشاءالله تا آنموقع احمدی نژاد و شرکادر دولت و مجلس با صدای رسایی یک علم شنگه ای راه می اندازند و گزارش ستار بهشتی هم میره پیش گزارش بقیه یعنی ماستمالی و این جور حرفا.2-توجه دارید!!! از الان علت اصلی مرگ ستار بیچاره "شوک روحی و روانی و یا ترس منبعث از پیامد دستگیری" اعلان شده یعنی ما هیچ کار خاصی نکردیم خودش ترسید و افتاد مرد.یکی نیست بگه برفرض اینطور باشه دست و پای شکسته ستار هم از ترسش زخم و زیل شده و شکسته؟اصلا چیکارش کردید یا چی بهش گفتید که زهره ترک شده و مرده؟چرا ازاین جور مردنها توی هیچ جای دنیا حتی زندانهای اسرائیلیهای وحشی (در مورد فلسطینیها) و یا در گوانتانامو و ...اتفاق نمی افته؟مردمو چی فرض کردید آقایان نماینده؟
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
کی گفته حساب متخلفان از نیروی انتظامی جداست . اولین بارشون که نیست بگیم مقصر فقط افرادی خاص اند بلکه برعکس مشکل اصلی از سیستم نیروی انتظامی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
ضرب و شتم نبوده پس چی بوده؟حتما قبل بازداشت مرده بوده،درسته؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین