کد خبر: ۱۸۲۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۸

عذرخواهی برای برنامه نود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهاجم سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به سر تمرین صنعت نفت رفته تا از مدیرعامل این مجموعه بابت صحبت‌هایم در برنامه نود عذرخواهی کنم.

ابراهیم تهامی ‌اظهار کرد: به همراه یکی از هواداران قدیمی تیم فوتبال صنعت نفت بر سر تمرین این مجموعه حاضر شده تا دقایقی را در کنار مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این تیم باشم.

به گزارش فارس،وی در همین خصوص اضافه کرد: بر سر تمرین حاضر شده تا از صالحی؛ مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بابت صحبت‌هایم در برنامه نود عذرخواهی کنم زیرا معتقدم وی از بهترین و فوتبالی‌ترین مدیران ایران است.

وی افزود:سال‌ها در شیراز کنار صالحی فعالیت ورزشی داشته و معتقدم که وی با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند به تیم فوتبال صنعت نفت کمک کند.

مهاجم سال‌های دورتر تیم ملی از آخرین مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب لیگ برتر گفت و خاطرنشان کرد: پرسپولیس تنها ۱۲ دقیقه بازی را در اختیار داشت و بعد از آن این تیم صنعت نفت بود که شایسته کسب امتیازات کامل مسابقه بود.

وی تصریح کرد: ابتدای فصل تصور می‌کردم که تیم فوتبال صنعت نفت یکی از تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر است ولی چند بازی اخیر زردپوشان نشان داد که باید به این مجموعه امیدوار بود.

تهامی در پایان اضافه کرد: امیدوار هستم که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با مدیریت خلیل صالحی و حمایت هواداران بسیار خود در ادامه مسابقات لیگ برتر روند صعودی خود را پیش بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی.ادم توی یک برنامه ای که چند میلیون بیننده داره خودشو خراب کنه بعد در خفا بره عذر خواهی . کاش همون اول بر خشم خود چیره شویم.
علی رضا
|
Iraq
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
به گفته ایشون تو یه بازی 14 نفر رو هم دریپل زده :))))
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین