کد خبر: ۱۸۲۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

جزئیات قتل زن سالمند توسط یک جنایتکار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ عباسعلی محمدیان اظهار داشت: سی ام مرداد امسال فوت مشکوک زنی دریکی از بیمارستانهای غرب تهران به کاراگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

در جریان بررسی ها مشخص شد زن ۶۸ ساله به نام صغری در تاریخ ۲۲ مرداد پیکر نیمه جان وی در غرب تهران کشف و از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود اما به دلیل شدت جراحات پس از ۸ روز جان باخت.

وی افزود: با مرگ این زن پرونده او با دستور بازپرس شعبه یکم دادگاه جنایی تهران در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی ها نشان داد همزمان با مرگ این زن، کیف او که حاوی پول و مدارک بود نیز ناپدید شده و به احتمال قوی این زن قربانی کیف قاپی شده است.

در شاخه دیگری از بررسی ها نیز ماموران دریافتند چند روز پس از این حادثه کیف صغری از سوی یک رهگذر در اتوبان همت کشف شده است. با بررسی کیف مشخص شد پول و کارت عابر بانک این زن به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با بررسی عابر بانک مقتول مشخص شد ۲۰ روز پس از سرقت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از عابر بانک وی برداشتن شده است. با کشف این سرنخ فیلم دوربین های مدار بسته بانک مورد بازبینی قرار گرفت و کاراگاهان فردی که اقدام به برداشت وجه کرده بود را شناسایی کردند.

متهم ۳۵ ساله به نام اشکان از دزدان سابقه دار بود که تاکنون ۵ بار به اتهام کیف قاپی، سرقت و مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شد بود. او چند روز قبل ازاین جنایت با پایان یافتن دوره محکومیت خود از زندان آزاد شده بود.

سرهنگ محمدیان با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری کیف قاپ جنایت کار اظهار داشت: با شناسایی هویت قاتل روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. کاراگاهان راهی خانه متهم شده و دریافتند او برای ترک اعتیاد در یک کمپ مواد مخدر در جاده مخصوص کرج بستری شده است. در ادامه تیمی از ماموران راهی کمپ شده و متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

اشکان در بازجویی های اولیه منکر این سرقت بود اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه به دلیل مصرف شیشه حالت عادی نداشتم سوار موتور شده و در خیابان پرسه می زدم. مادرم نیز به دلیل ارتباطی که با یک دختر داشتم مرا از خانه بیرون کرده بود. در خیابان بهبودی متوجه زن سالمندی شدم و از پشت کیفش را سرقت کردم بعد از کیف قاپی نیز پول وعابر بانک مالباخته را برداشته و کیف را در اتوبان همت رها کردم.

به گزارش مهر،رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: متهم بعد از اعتراف به این قتل صبح امروز روانه دادسرای جنایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
میبینید
اینا چه دزد چه قاتلشون حتی یکی دو ساعت بعد از ازادی از زندان هم کارهای کثیفشون رو شروع میکنن
اینارو باید دستشون رو برید یا همشون رو ریخت تو دریا
این الدنگ دزدی می کرده یه روز پس از ازادی یه انسان رو کشته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین