کد خبر: ۱۸۲۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۵

دستگیری زورگیران سارق در شمال ‌تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ محسن خانچرلی ضمن اشاره به دستگیری سه سارق و زورگیر در یک تعقیب و گریز در شمال‌تهران، به تشریح جزییات دستگیری این متهمان پرداخت و گفت: بامداد روز گذشته یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۶۴ قائم در حال گشت‌زنی در محدوده مینی‌سیتی، متوجه یک خودرو با مشخصات مخدوش شده و به سه سرنشین آن دستور توقف می‌دهند اما راننده و همراهانش بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: ماموران این خودرو را تعقیب کرده و در حین تعقیب و گریز با هماهنگی اپراتور کلانتری دو تیم گشت انتظامی دیگر نیز به محل اعزام شد و راه این خودرو را مسدود کرده و هر سه سرنشین آن را بازداشت می‌کنند که هر سه متهم به همراه خودرویشان به کلانتری ۱۶۴ منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند اما هرگونه جرم را منکر شده و علت فرار خود را نداشتن مدارک خودرو عنوان کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح‌کرد: با توجه به گفته‌های هر سه متهم، سوابق آنها در سیستم اطلاعات جنایی پلیس بررسی شد که طی آن سوابق اتهامات آنها در خصوص سرقت، شرارت و زورگیری مشخص شده و ماموران دریافتند که این سه متهم از اراذل و اوباش سابقه‌دار این محدوده هستند.

وی اظهار داشت: با این تفاسیر، تحقیقات مجدد از هر سه تن انجام شد که در آن هر سه به جرایم و اتهامات وارده اعتراف و عنوان داشتند که با خودروی خود در محله‌های شمال تهران پرسه زده و اقدام به سرقت، زورگیری و شرارت می‌کنند.

به گزارش ایسنا،وی افزود: در بازرسی از داخلی خودروی متهمان یک قبضه ساتور، یک عدد اسپری اشک‌آور، یک دستگاه ECU مربوط به خودرو، یک عدد پایپ مصرف شده، یک عدد کارت سوخت مسروقه و یک قبض چاقوی دست‌ساز با غلاف کشف و متهمان به همراه پرونده تکمیل شده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
باسلام
با تشکر از نیروی انتظامی ،که با توجه به افزایش روز افزون جرایم
خیابانی، زحمت زیادی میکشد.
ولی باعث وبانی این همه جرم که اکثر از فقر ونداری سرچشمه میگیرد کیست؟
چرا کسانی که بعنوان سرپرست و مجری امور اداره کشور هستند به حال مردم فکری نمیکنند و فقط به فکر گروه وجریانات فکری خودشان هستند .
ولی در باره اراذل اوباش باید بگویم اینهم دور از انصاف و مرام است که هر کس که فقیراست دست به قمه بشود و از مردم که اکثرا وضع مالی درست وحسابی ندارند زور گیری کند .
پس ما(اکثریت بی پول) چه کار کنیم.........؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین