کد خبر: ۱۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸

ورامین هم تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار شهرستان ورامین از تعطیلی کلیه مدارس و ادارات این شهرستان در روز شنبه خبر داد.

محسن منصوری اظهار داشت: بر اساس مصوبه جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران شنبه ۱۶دی ۹۱ کلیه مدارس و ادارات شهرستان ورامین تعطیل است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: کلیه تمرینات ورزشی و مسابقات ورزشی شهرستان ورامین نیز از روز جمعه تا دوشنبه ۱۸ دی لغو شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه مراکز آموزش عالی، دانشگاهها،نهادها و موسسات دولتی و عمومی و بانک‌ها در روز شنبه ۱۶ دی ۹۱ تعطیل است.

منصوری بیان داشت: بانک‌ها موظف هستند، نسبت به ایجاد شعب کشیک در روز شنبه اقدام کنند، کلیه مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی فعال و دایر خواهند بود.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: به‌علت تعطیلی روز شنبه تهران، امتحان دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در این روز به پایان دوره امتحانات موکول می شود و به عنوان آخرین امتحان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین در پایان از برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی امتحانات روز شنبه دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه مشکلی در مدارس خبر داد و تصریح کرد: اگر مشاهده شود یا خانواده‌ها گزارش کنند که یک مرکز آموزشی روزهای تعطیل شده، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند نمره منفی می‌گیرد و با آن برخورد می‌شود و امتحانات روز شنبه ۱۶ دی به آخرین امتحان این دوره ۲۵ یا ۲۶ دی منتقل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین