کد خبر: ۱۸۳۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴

محدویت‌های‌ ترافیکی محورهای مواصلاتی تهران درپی تعطیلی روز شنبه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است. 

پلیس‌راه راهور ناجا با توجه به تعطیلی روز شنبه استان تهران به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه و شنبه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۶ دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج- چالوس

بر اساس اعلام پلیس‌راه ناجا تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز شنبه ۱۶ دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

پلیس‌راه تردد کلیه تریلرها از محور هراز را کماکان ممنوع اعلام کرد.

بر این اساس تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فسادشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز شنبه ۱۶ دی ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۲:۰۰ از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت- قزوین

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه در محورهای قدیم رشت قزوین و برعکس ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین