کد خبر: ۱۸۳۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹

تشکر فتح‌الله زاده از احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه استقلال پس از سال‌ها با در اختیار داشتن مجموعه ورزشی مرغوبکار و احداث کمپ مرحوم حجازی این بار موفق شد مجموعه ورزشی شهید کشوری را هم در اختیار بگیرد و از همین رو علی فتح‌الله زاده رکورد‌دار در اختیار گرفتن این مجموعه‌های ورزشی از طریق دولت برای یک باشگاه است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا این باشگاه موفق به گرفتن مجموعه شهید کشوری از وزارت ورزش شده است یا خیر گفت: بعد از جلسات طولانی مدتی که با وزیر ورزش داشتم از او درخواست کردم که یک مجموعه ورزشی با امکانات خوب در اختیار ما قرار بگیرد و خوشبختانه وزیر محترم ماهیگیری را به ما خوب یاد داد و با موافقت رئیس جمهور محترم طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده کار انتقال مجموعه ورزشی شهید کشوری به باشگاه استقلال صورت می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: امیدوارم به برکت وجود نام مبارک شهید کشوری استقلال دوباره اوج بگیرد و بتوانیم کارهای مفیدی را در این مجموعه انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کمپ استقلال را هم در اختیار دارید یا خیر گفت: کمپ ناصر حجازی را هم در اختیار داریم و از آنجا نیز برای پیشرفت توسعه ورزش باشگاه استفاده خواهیم کرد. جا دارد از رئیس جمهور و وزارت ورزش و جوانان به خصوص محمد عباسی تشکر کنم که با این انتقال موافقت کرد. این کار بزرگ و کم نظیر در مجموعه باشگاه استقلال ثبت خواهد شد و به عنوان عضو کوچکی از این باشگاه از طرف اعضای هیئت مدیره و تمامی کادر فنی و بازیکنان تشکر خواهم کرد.

به گزارش فارس،فتح‌الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا با وزیر در مورد مشکلات مالی صحبت کردید یا خیر گفت: با او صحبت کردم و قول دادند که تمام تلاش خود را انجام بدهند هر چند که فعلا از لحاظ مالی به مشکل برخورده‌ایم اما مطمئن هستم که این موضوع به زودی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی این مجموعه در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد گفت: ان‌شاء‌الله طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده کار انتقال این مجموعه به باشگاه صورت می‌پذیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
پول این مملکت صرف چیا داره میشه خدایا به فریادمون برس.....
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
صرف ورزش داره میشه . اشکالش چیه ؟ اینهمه گرفتاری و مشکل و گرونی و ... تو مملکت ، شما گیر دادی به چی ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
فتل!!
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
این فتل خان داره یه کاری می کنه که از استقلالی بودن پشیمون شم .. آخه آ فتل این چه کاریه؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین