کد خبر: ۱۸۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲

نماینده مجلس: فاز دوم قانون هدفمندی، بی‌سر و صدا در حال اجرا است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده بهشهر در مجلس با اشاره به نزدیک شدن به پایان دولت دهم گفت: از رئیس جمهور انتظار می‌رود با توجه به شرایط داخلی و خارجی و رقابت های انتخاباتی عقلانیت و اخلاص توام با مسئولیت پذیری را سرلوحه‌ کار خود قرار دهد.


به گزارش ایسنا، احمد علی مقیمی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مساله‌ اقتصاد مقاومتی ونامگذاری سال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هدف ایستادگی مقابل تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داده‌اند.


نایب رییس کمیسیون عمران با بیان این که دولت باید تعهدات خود را در حمایت از تولید مورد توجه قرار دهد و راههای مردمی کردن اقتصاد را سرلوحه‌ی کارهایش بداند، افزود: دولت نباید در شرایط بحرانی فعلی اقدامی کند که باعث افزایش تورم و بالارفتن قیمت‌ها شود و دولت تحت هیچ شرایط نباید سنگر اقتصاد مقاومتی را ترک کند، چون برون رفت از همه‌ی فشارها در طول انقلاب اسلامی با تکیه بر مقاومت و ایستادگی بوده است.


مقیمی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های استثنایی دوران معاصر بوده است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طی ۳۳ سال پشت سر گذاشته در معرض قضاوت‌ها و آراء مردمی بوده است و هیچ انقلابی در جهان تا این اندازه خود را در معرض قضاوت قرار نداده است و همچنین انقلاب اسلامی با بصیرت رهبری در همه‌ی انتخاباتها با حضور حداکثری مردم روبرو بوده است و زیر ساخت‌های این نظام اسلامی آنچنان نیرومند است که واهمه از تهدیدها ندارند، پس این انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز از این قاعده مستثنی نیست.


نماینده‌ بهشهر با اشاره به این که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ریاست جمهور از جایگاه رفیعی برخوردار است گفت: جایگاه ریاست جمهوری در معرض طمع ورزی دشمنان است و همواره انتخابات روزنه طمع برای دشمنان بوده است و پیش بینی می‌شود دشمنان فتنه‌ سبز ۲ را با کلید واژه‌ی انتخابات آزاد در این دوره نیز از سر بگیرند و جریانی خاص با دور شدن از گفتمان اصولگرایی در کنار جریان فتنه دو لبه قیچی در برابر انقلاب اسلامی شکل دهند.


مقیمی با اشاره به این که جریان اصلاحات با دو رویکرد در حال برنامه ریزی آرایش انتخاباتی خود است توضیح داد: در رویکرد اول گروه فتنه هستند که امکان حضور در انتخابات را ندارند و شعار تحریم را سر می‌دهند و گروه دوم که به فتح سنگر به سنگر معتقدند در میدان باقی می‌مانند که این جریان خاکستری اصلاحات طرح برنامه‌ریزی شده دارد و در انتظار فرصت مناسب است.


وی خاطر نشان کرد: از متولیان اجرایی و نظارتی انتخابات از جمله شورای نگهبان خواستار پالایش این جریانات هستیم چرا که سران این جریان در گذشته دم از به پایان رسیدن خط امام زدند و گفتند آرمانهای امام را باید در تاریخ پیدا کرد و برای خداوند حق حاکمیت بر مردم قائل نبودند و همچنین ولایت فقیه را وکالت فقیه تعریف کردند و البته دستاورد مردم ایران که همان انرژی هسته‌یی است را برای دو سال به تعویق درآورند که با حضور آنها دیگر نیازی به محاصره اقتصادی و تحریم نیست.


وی با بیان اینکه از دوستان اصولگرا بصیرت و وحدت عملی را خواستاریم خاطر نشان کرد: از رئیس مجلس می‌خواهم که به گزارش روز سه شنبه آقای باهنر مبنی بر عدم واریز مبلغ مورد نظر به خزانه را مورد توجه قرار دهند و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.


مقیمی با اشاره به اینکه در مجلس جلوی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها گرفته شد اما قانون فوق در حال اجراست توضیح داد:‌دولت ارز مبادله‌ای را ۲۴۵۰ تومان عرضه می‌کند اما قیمت کالاها دو و نیم برابر شده و تا زمانی که به دست مردم برسد ۴ برابر می‌شود پس مرحله دوم قانون هدفمندی بی‌سر و صدا در حال انجام شدن است.


وی با اشاره به این که گرانی‌ها بیداد می‌کند گفت: گرچه بخشی از گرانی‌ها متعلق به تحریم‌هاست اما بخشی دیگر مربوط به خودتحریمی، بی‌برنامگی و ناکارآمدی مدیران است.


مقیمی با اشاره به این که به پایان دولت دهم نزدیک می‌شویم خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به شرایط داخلی و خارجی و رقابتهای انتخاباتی عقلانیت، اخلاص توام با مسئولیت پذیری از جناب عالی انتظار می‌رود.


وی همچنین صدور مجوز استخدام‌های بی‌رویه را غیرقابل دفاع دانست و به حادثه سیل ۲۲ مهر ۹۱ در بهشهر که منجر به فوت و مصدوم شدن ۴۱ نفر شد اشاره کرد و گفت: در این رابطه کارگروهی به ریاست آقای رحیمی در بهشهر حضور یافتند که از آنها تشکر می‌کنیم و از دولت می‌خواهیم که نسبت به اجرای مصوبات مربوط به این استان دستورات لازم را بدهند.


وی همچنین ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ناجوانمردانه در سامرای عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن ۲۲ نفر از همشهریان خود شد گفت: از خداوند شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را مسئلت می‌کنیم.


مقیمی در پایان گفت: از دولت تقاضا داریم نسبت به تسریع پروژه‌های ملی و عمرانی به ویژه موارد مربوط به شهرستان بهشهر را مورد توجه قرار دهند و دستورات لازم جهت اجرایی شدن آنها را صادر کنند، همچنین از نیروی انتظامی و قوه قضاییه به خاطر برخورد مناسب با اراذل و اوباش سپاسگزارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
arses
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
ای بابا بگذارین اجرا کنه تا تکلیف معلوم و یکسره بشه یا اینوری یا اونوری.
نمکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
اگر قانون است وتصویب شده باید اجرا شود قانون را نمی شود بنابرمیل وخواسته چند نفر از تریبونهایی که بدستشان افتاده معطل گذاشت طبق قانون میبایست اجراشود وهدفمندی مگر نباید درمدت پنج سال اجرا شود انهم توسط دولت کاش درمجلس تکلیف ان روشن می شدتا این هدفمندی ابزاری برای کوبیدن ودق دلی در اوردن افراد از همدیگر نباشد برخی چون برنامه ویاطرحی وپشنهاد ی ندارند سه یا چهار ماه فکر می کنند انهم انتقاد از اجرای هدفمندی یارانه ها که خودشان به اجرای ان رای داده وان را تصویب نموده اند حالا احمدی نژاد را مقصر می نامند نه کاکا جان در این مشکلات همه اتن مقصر می باشید هم شمای مقننه وهم اجرایه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
داداش اجرا شده خبر نداری همه چی صد برابر شده
زینال
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
احمدی نژاد همه فازهارو با هم وصل واجرا کرده از اوضاع ملت پیداست نیست؟؟؟؟؟؟
arses
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
میدونم خودم زدم به اوووووون در بزار یک خورده خودمونو بزنیم به نفهمیدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین