کد خبر: ۱۸۳۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰

ديدار خاتمي از نمايشگاه «نگاهي نو» در گالري شكوه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سيدمحمد خاتمي، عصر جمعه دي ماه با حضور در گالري شكوه از نقاشي هاي چهار بانوي جوان نقاش زهره ابراهيمي، سعيده جابريان، هنگامه شهيدي، محبوبه نجفي (هنرجويان وحيد معيني) ديدن نمود. 

به گزارش آفتاب، خاتمي در پايان اين ديدار در گفت و گويي درباره اين نمايشگاه گفت: «هنر تجليگاه فضيلت و برتري انسان نسبت به ساير موجودات است؛ «شناخت زيبايي» و «عشق به زيبايي» حسن انسان است، اين دو مؤ‌لفه را در زمره تعاريف انسان مي دانند، اگر بگوييم از منظر هنرآفريني، انسان، زندگي را براي خود و ديگران زيبا مي خواهد، سخني به گزاف نگفته‌ايم» 

سيدمحمد خاتمي افزود: «كلام، جوهر انسان است اما آنجا كه كلمه كم مي آورد، هنر راهگشاست، هنر حرفهاي ناگفته را مي تواند بگويد؛ زبان، اگر خاص اقوام مختلف است، هنر زبان مشترك همه اقوام است و زمينه ساز همزباني و همدلي ست؛ هنر دايره واژگان مشترك ملل است». 

وي در عين حال تأكيد نمود:«هنر، بهترين راهكار نمايش وضعيت اجتماع است؛ رد تحولات اجتماعي را هم مي توان در هنر جستجو كرد درعين حال كه ظرافت بياني در هنر، يك اصل مهم است و همين وجه مشخصه است كه آن را براي انتقال ارزش ها از نسلي به نسل ديگر كارآمد جلوه مي دهد» 

وي خاطرنشان كرد: به اين چهار بانوي جوان نقاش به جهت هنرشان تبريك مي گويم و اميدوارم روند رو به رشدي در آينده طي نمايند. درعين حال اميدوارم جامعه ما به خصوص نسل جوان از ديدار آثار هنري، غفلت ننمايند زيرا اين مهم براي پيشرفت و تحول جامعه بسيار مفيد و مؤثر است. 

رييس جمهور سابق ايران در ادامه با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير نقاشان زن ايران در سالهاي اخير گفت:«زن در ايران مظهر استعدادهاي بزرگ است، اما زمينه هاي بروز اين استعدادها در طول تاريخ براي زنان كم بوده است؛ در مقايسه توانمنديهاي زن و مرد، همواره اين واقعيت ناگفته مي ماند كه در تاريخ امكانات و زمينه براي شكوفايي استعدادهاي مردان بيشتر بوده است، لذا اگر براي زنان هم همين فرصت هاي برابر مهيا شود، نقش هايي بسيار مهم تر مي توانند ايفا نمايند.» 

سيدمحمد خاتمي خاطر نشان كرد: «شايد روي آوري فراوان زنان به هنر، احساسي ست كه از برخي محدوديت هاي اجتماعي تلقي مي كنند؛ هميشه احساس محدوديت از خود محدوديت بدتر است، گاهي ممكن است حتي مشكلات نباشد اما فرد احساس كند، مشكلاتي هست كه مانع رشد اوست، بايد اين احساسات از ميان رود، حضور پررنگ زنان در جامعه هنري كه زبان سمبوليك و رمز و راز است شايد از اين روست كه احساس مي كنند ساير درها به رويشان بسته است و اينجا مي توانند حرف بزنند اما بنا به هر دليلي كه باشد حضور زنان هنرمندمان غنيمت و فرصت بزرگ است و ما شاهد كارهاي درخشاني از جامعه زنان هنرمندمان هستيم، اميدوارم شاهد پيشرفت روزافزون شان باشيم.» 

گفتني ست نمايشگاه «نگاهي نو» تا چهارشنبه ۲۰ دي ماه در گالري شكوه داير خواهد بود و علاقه مندان مي تواننداز اين آثار در گالري شکوه واقع در چهارراه فرمانيه، بلوار اندرزگو، خيابان سليمي شمالي، کوچه امير نوري ديدن نمايند. {$old_album_183343}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
4
درود خدا بر سید عزیزمان (سید محمد خاتمی )
انشا الله که دوباره بیایند و ملت را از این وضع نجات دهند.
reza
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
1
خاتمي دوست داشتني است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
سلام ،
خداوند انشاءالله که هرچه انسانهای آزاده و به دور از رنگ و ریا و تزویر هستند ، طول عمر همراه با سلامت و بخشایش بدهد .
Mehrdad
|
France
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
با سلام
عاشقتم خاتمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
سلام برسه سید فاطمی،خمینی،خامنه ای،خاتمی
ج ل ا ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
سلام و درود بی پایان بر نماد اصیل اسلامیت انسانیت درایت سیاست عقلانیت وصداقت....................سید محمد خاتمی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
انشالله می ایند ورهایی بخش ملت ایران هستند
HASSAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
خدایا ما را قدر دان خادمین این ملت بگردان .
مژگان
|
Finland
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
آدم دلش میخواد فداش شه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
به مولا دلم خیلی برات تنگ شده.خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این چه روزگاریه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
به قول آقای دعایی خاتمی حجت دینداری ماست... واقعا آدم ایشون و بیانات و حرفاشون رو می بینه متوجه جاذبه ایشون میشه...
ht
|
Germany
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
بر تن بیجان دلم جان امد /از سادگیت بوی بهاران امد
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
به امید آمدن سید دوست داشتنی به صحنه...
تابش
|
United States of America
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
akas:aidin gheshlaghi
rastin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
روحانی باشخصیت خدا نگهدارتو
مهدی دارائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
کامنت ها رو که دیدم فقط یه چیز به ذهنم میرسه:
"خدا هر کسی را بخواهد عزت می دهد حتی اگر همه دنیا نخواهد"
قابل توجه برادر شریعتمداری و تیم همراه!!!
می تونید فردا صبح باز هم نیمه پنهان و آشکار و گفتم، گفت بنویسی و خودتو تخلیه کنی ولی دیر نیست روزگاری که در پیشگاه خدا به اندازه طول همه مدت آخرت شرمسار و سرافکنده خواهی بود!
....
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
صداقت چهره اش همیشه آرامم می کند
سمندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
100 سال دیگه می فهمن که خاتمی کی بود ؟ چی گفت ؟ چی کرد؟ و چقدر بی حرمتی ها را تحمل کرد و چقدر برای فهماندن مفهوم آزادی و فضیلتهای انسانی تلاش کرد. تلاشی که هرگز ارج نهاده نشد. درود خدا و رسول خدا بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
دلمان لک زد به دیدن رویتان سید از بس جعل و دروغگو در این 7 سال دیدیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
خداوندا نگهدار انسان های شریف و بی ادعا باش
سید روزبه
|
United States of America
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
سید عزیز امروز امتحانی دیگر در راه است
امروز مردم میخواهند بیایی
نیامدنت قلب یک امت را به درد خواهد آورد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
تنها سیاستمداری که داشت ایران را به جایگاهش که ادعای خیلی ها هست ،میرساند
سهراب
|
Hong Kong
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
شور و شوق، امید و زندگی از صورتش می باره. خداوند با رئاست جمهوری مجدد او ما رو نجات بده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
به آفتاب سلامی دوباره خواهیم کرد....درود بی پایان بر بزرگ مرد ایران خاتمی کبیر....همیشه در قلبمان میمانی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
اونوقت جالبه يه نظر مخالفم كسي نداده
نشون ميده خيلي به آزادي بيان احترام ميزاريد
فكر كن مملكت دست شماها باشه همه بايد از شماها تعريف كنن و اگر كسي مخالفتون باشه بايكوتش ميكنيد
كاري كه توي اون هشت سال ننگين اصلاحات كردين
شماها فقط حرفشو ميزنيد وگرنه هيچ اعتقادي به ازادي بيان نداريد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
دوست عزیز: سیدنا خاتمی کبیر همیشه میگه زنده باد مخالف من...این شماها بودید که ماهارو خس و خاشاک مینامیدید...اگه به نظر شما توهین و تهمت ازادی بیانه...این 7 سال ازادی بیان کولاک کرد...
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
مدیریت ایشان بعد از هشت سال شد احمدی نژاد دوباره بیاید که چی واقعا فکر کردید ؟
دیوانگی یعنی تکرار یک اشتباه و انتظار یک نتیجه متفاوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
علي جان منم كه گفتم شماها شعار رو خوب بلديد ولي وقتي به عمل ميرسه اصلا به شعاراتون عمل نميكنيد
درضمن ديگه همه ديدن فيلم حضور ايشون رو توي دانشگاه ايشون چه برخوردي كردن ديگه نياز نيست من بگم چي شد و چي گفتن چون براتون بد ميشه درضمن بله شعار زنده باد مخالف من دادن ولي درعمل شخصي كه توي آموزش و پرورش بود به دليل دعوت از كسي كه مخالف دولت وقت حرف زده بود از كار بيكارش كردن از اين نمونه ها بازم هستن ديگه خوب نيست بيشتر بگم
در اخرم بگم من از كسي طرفداري نكردم كه ميگيد شماها گفتيد فلان
من به عملكرد شماها انتقاد كردم لطف كنيد براي طرفداري از كسي افراد ديگر رو تخريب نكنيد كاري كه خوبم بلديد براي اينكه گند اون هشت سال رو جمع كنيد داريد تخريب شخصيت ميكنيد
اگر مرديد منطقي از ايشون دفاع كنيد و به منه به قول شماها نا اگاه بفهمونيد چرا ايشون سال 88 از حمايت اسرائيل و امريكا اعلام برائت نكرد
بازم ميگم من از هيچ گروهي دفاع نميكنم ولي به هرحال سوال دارم از عمل فردي كه رئيس جمهور كشورم بوده نكنه ايراد داره سوال كنم؟
دلسوز انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
آقای محترم که ادعای ارزشی و دینداری و داری،یه نگاهی به صحبتات بکن ببین شخصیته خودتو بعد بیا در مورد آقای خاتمی حرف بزن،شماها اصلن حرمت سید بودن ایشان رو نمیکنید،واقعاً واسه شما و امثال شما متاسفم که اینطور بی ادبانه با این سید بزرگوار صحبت کردین،شما مشخص نیست در مورد چی صحبت میکنین اگه میخواین خوب تحقیق کنین بدونین اکثر وزرایی که در این هفت سال اخراج شده اند چرا برکنار شدند،دیگه همه میدونن که به خاطر قبول نکردن نظرات غیرکارشناسی و طرفداری از یک فرد یا نهاد اخراج شده اند،شما چرا بیانیه هایی که در سال 88 انتشار یافت و در آن کاملاً بیان شد که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ندیدید،من موندم شما و طیف های هم فکر شما جواب خدا و پیغمبر و علی الخصوص اهل بیت عصمت و طهارت رو چطوری میخواین بدین؟
سید محمد خاتمی فرزند حضرت فاطمه زهرا(س) و نماد انسانیت و شرف و غیرت ایرانیان میباشد.حضرت ابوالفضل عباس علمدار کربلا یار و یاورت باشد سید عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
دوست عزيز شما راست ميگوييد ، من هم از عملكرد آقاي خاتمي انتقاد دارم . اما شمايي كه ادعاي مسلمانيتان گوش فلك را كر كرده ( منظور كساني كه بجز تهمت و دروغ هيچ چيز ديگري ياد نگرفته اند ) و هر روز يك سناريوي جديد براي بقاي خود خلق ميكنند و آبروي ايراني و شيعه را مبرند در 8 سال دولت متبوع خود چه كرديد ؟
شعار ضد سرمايه داري زديد و جيبهاي دوستان و ياران خود را پركرديد و فاصله طبقاتي را به اوج خود رسانديد .
شعار مرگ بر ملتها داديد و سفرهاي مداوم به كشور هاي كفر آنهم به همراه خانواده انجام داديد .
شعار حمايت از فلسطين سر داديد و با سخنان نا بجا كوچكترين حق ملت فلسطين را پايمال كرديد .
شعار دينداري سر داديد و مردم دين زده كرديد .
....
ياد آور ميشوم خميني كبير در مورد رابطه ايرا ن و آمريكا هيچگاه نفرمود ديگر با آمريكا رابطه نخواهيم داشت . فرمودند حال كه آمريكا با ما روابطش را قطع كرده ما هم به فال نيك ميگيريم تا زماني كه خودشان دست دوستي دراز كنند .
آري ما ملتي داريم كه خود را شيعه و رهرو دين حق ميداند اما
متاسفانه ذره اي تامل دركارهاي خود نميكنيم و نمي انديشيم .همانطور كه اميرالمونين فرمود يك ساعت تفكر كردن ثوابش از هزار سال عبادت بهتر است .
حال شما با چرندياتي كه در ذهنتان كرده اند فقط آمريكا و اسراييل را دست مايه قرار ميدهيد .
همين آقاي دكتر در نشست مطبوعاتي زماني كه مترجم گفت اسراييل بايد نابود شود با دستپا چگي گفتند اسراييل نه صهيونيست بايد نابود شود اسناد هم در آرشيو موجود است چرا آن زمان سكوت كرديد ؟ چرا آن زمان نگفتيد جناب دكتر آمريكايي و صهيونيست است ؟خلاصه از اين مثالها بسيار است و نميدانم كه آقايان نوشته هاي مرا به نمايش ميگذارند يا خير اما تو دوست گرام افكار خود را حجت ميداني و بنده سعادت و سربلندي مردم و كشورم را (موافق و مخالف ). اميد دارم باعث آزردگي خاطر نشده باشم و تمام حرف بنده يك چيز است آينده ايران و ايراني بايد حجت من وتو باشد . نه آينده قدرت طلبان و سياست مداران پليد. در آخر هم همانطور كه شما همه كارهاي آقاي خاتمي را مورد انتقاد قرار ميدهيد بنده هم نا جوانمردي نميكنم و بعضي از كارهاي جناب دكتر را مورد تشويق قرار ميدهم ،هر چقدر هم كه خس وخاشاك ها مورد بي مهري قرار گيرند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
برائت از چی باید میکردن؟اگر مردم خواسته ای داشته باشند و حالا به قول شماها استکبار جهانی! بیاد و از موضع مردم حمایت کنه...ملت باید دست از خواسته خود بکشن؟!!!هموطنه فهیم و دانای من اینگونه نیست......شاید سیستم در جائی اشتباه کرده و خواسته ملت اصلاحات واسه اون سیستم باشه.....حالا اگه ستکبار جهانی!! حمایت کرد پس یعنی اصلاحات غلطه؟؟ با این تفکر اشتباهات سیستم رو بیشتر تعمیق میدیم و این یعنی ضربه اساسی به کشور که شاید همون خواسته اصلیه دشمن باشه.....عزیزم در این 7 سال کشور چنان از داخل اسیب پذیر شد که هیچ وقت در 8 سال سیدنا خاتمی تهدید نشده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
خدمت شما دلسوز بزرگوار عرض كنم كه اولا من هيچ جا ادعاي دين نكردم و خودمم ارزشي و ديندار نميدونم درضمن لطف كن بگو من كجا بي ادبانه صحبت كردم ممنون ميشم دوما من بازم ميگم بنده از كسي دفاع نكردم كه شما داري ازش بد ميگي به من ربطي نداره چون من طرفدار رئيس جمهور فعلي نيستم كه داريد به من ميگيد
سوما لطف كن اون بيانيه رو با ذكر تاريخ و منبع به بنده نشون بده بعد من در خدمتتون هستم
چهارما بنده هيچ جوابي براي خداي خودم و اهل بيت عليهم السلام ندارم چون كاري براشون نكردم ولي حداقل از اين بزرگان استفاده ابزاري هم نميكنم
پنجما منطق حكم ميكنه بدون جبهه گرفتن به يك منتقد جواب بدهيد نه اينكه بهش توهين كنيد
ودرآخر بنده منتقد هستم و نه تخريب كننده پس قطعا ميدونم ايشون در زمان رياستشون كار هاي خوبم كردن و مثل شماها چشمم رو نميبندم و بدون انصاف در مورد كسي حرف بزنم ولي بازم ميگم من حق انتقاد از ايشون رو ندارم؟
شماها كه ميگيد زنده باد مخالف من ولي حالا داريد بهم توهين ميكنيد خوب اون شعارم نديد سنگين تريد كه
البته بنده انتظار ديگري هم ازتون نداشتم قشر شما اصلا اعتقادي به ازادي بيان نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
رفيق من (كه البته ميگم رفيق چون شما منو دوست خطاب كرديد منم گفتم رفيق) نميدونم حالا شايد از من بدتون بياد ولي بنده واقعا رفقايي با طرز تفكر شما بزرگواران دارم و مشكلي هم باهاشون ندارم هرچند اونا با من مشكل دارن و به نظر من احترام نميزارند اولا من هيچ جا ادعاي دين نكردم و خودمم ديندار نميدونم درضمن لطف كن بگو من كجا دروغ و تهمت زدم ممنون ميشم دوما من بازم ميگم بنده از كسي دفاع نكردم كه شما داري ازش بد ميگي به من ربطي نداره چون من طرفدار رئيس جمهور فعلي نيستم كه داريد به من ميگيد
سوما بنده هيچ جا نگفتم به تمام كارهاي ايشون انتقاد دارم پس لطف كنيد كامل مطالب بنده رو بخونيد تا مبادا تهمتي بزنيد شما كه دوست داريد كسي به ايشون تهمت نزنه خودتونم بايد اينجوري باشيد
چهارما در مورد رابطه با امريكا ديگه خيلي ساده لوحانه هستش من فكر كنم دولت آمريكا(دقت كنيد گفتم دولت آمريكا) دلش براي من ايراني ميسوزه و اينكه اين دولت هاي روي كار آمده وقتي علني مقابل اسلام ميايستند ديگه دليلي ندارم من رابطه اي باهاش داشته باشم اما رژيم منحوس اسرائيل هم كه صحبت كردن نداره چون وحشي بودنشون رو بارها نشون دادن و خيلي واضح هم دشمني خود با اسلام رو ابراز ميكنن پس وقتي اين دشمنان اسلام ازم تعريف كنن يعني منم برعليه اسلام دارم قدم بر ميدارم پس بايد بفهمم راهم غلطه پس بايد اعلام برائت كنم ميخواد هركس باشه كه خوب ايشون هم بوده و اعلام برائتم نكرده
پنجما منطق حكم ميكنه بدون جبهه گرفتن به يك منتقد جواب بدهيد نه اينكه بهش توهين كنيد
ودرآخر بنده منتقد هستم و نه تخريب كننده پس قطعا ميدونم ايشون در زمان رياستشون كار هاي خوبم كردن و مثل شماها چشمم رو نميبندم و بدون انصاف در مورد كسي حرف بزنم ولي بازم ميگم من حق انتقاد از ايشون رو ندارم؟
شماها كه ميگيد زنده باد مخالف من ولي حالا داريد بهم توهين ميكنيد خوب اون شعارم نديد سنگين تريد كه
البته بنده انتظار ديگري هم ازتون نداشتم قشر شما اصلا اعتقادي به ازادي بيان نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
علي جان اولا در رابطه با امريكا ديگه خيلي ساده لوحانه هستش من فكر كنم دولت آمريكا(دقت كنيد گفتم دولت آمريكا) دلش براي من ايراني ميسوزه و اينكه اين دولت هاي روي كار آمده وقتي علني مقابل اسلام ميايستند ديگه دليلي ندارم من رابطه اي باهاش داشته باشم اما رژيم منحوس اسرائيل هم كه صحبت كردن نداره چون وحشي بودنشون رو بارها نشون دادن و خيلي واضح هم دشمني خود با اسلام رو ابراز ميكنن پس وقتي اين دشمنان اسلام ازم تعريف كنن يعني منم برعليه اسلام دارم قدم بر ميدارم پس بايد بفهمم راهم غلطه پس بايد اعلام برائت كنم ميخواد هركس باشه كه خوب ايشون هم بوده و اعلام برائتم نكرده
دوما بازم ميگم من از كسي حمايت نكردم كه هي در مورد كس ديگه صحبت ميكنيد
سوما منطق حكم ميكنه بدون جبهه گرفتن به يك منتقد جواب بدهيد نه اينكه بهش توهين كنيد
ودرآخر بنده منتقد هستم و نه تخريب كننده پس قطعا ميدونم ايشون در زمان رياستشون كار هاي خوبم كردن و مثل شماها چشمم رو نميبندم و بدون انصاف در مورد كسي حرف بزنم ولي بازم ميگم من حق انتقاد از ايشون رو ندارم؟
شماها كه ميگيد زنده باد مخالف من ولي حالا داريد بهم توهين ميكنيد خوب اون شعارم نديد سنگين تريد كه
البته بنده انتظار ديگري هم ازتون نداشتم قشر شما اصلا اعتقادي به ازادي بيان نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
دوست عزيز م سلام ، قصدم توهين نبود و نميخواهم از من ناراحت شوي . شما عقايدي داريد كه براي خود محترم است و بنده هم نيز به همچنين . متاسفانه ما (كل جامعه ايراني ) يا نميتوانيم نظرات خود را خوب بيان كنيم و يا نميخواهيم نظري غير از نظر موافق بشنويم . اما بايد ياد بگيريم كه نظر مخالف هم محترم است و پي ببريم در بسياري از نقاط هم اشتراك وجود دارد . منظور من از دروغگو شما نبوديد كه به خود گرفتيد اما ، وقتي ميگوييد چرا آقاي خاتمي از آمريكا و اسراييل اعلام برائت نكرد ، يعني باز كردن باب تهمت . در جواب هم بنده گفتم اگر دولت فعلي مورد عنايت بعضيها است چگونه است در اين 8 سال راهي (به قول خودشان )كشورهاي كفر ميشوند و كسي صدايش در نمي آيد. اگر خاتمي چنين ميكرد آيا شما خرده نميگرفتيد آنهم در شرايط سياسي اقتصادي كنوني. جنابان راه به راه اعلام نابودي آمريكا و اسراييل را ميكنند ولي در عمل كار ديگر ميكنند . دوست خوب من ، خاتمي مدينه فاضله نبود اما با توجه به شرايط و حساسيت زماني لب به سخن ميگشود و مصلحت مردم و كشور را در نظر ميگرفت نه مصلحت يك عده خاص . .... نه دوست خوبم بحث ما اسلام و دكتر وخاتمي نيست . چون هزاران سال است كه اديان وجود داشته اند و خواهند داشت و با رابطه باآمريكا و يا بودن و نبودن اسراييل از بين نخواهد رفت . بحث ، بحث آن عده مكار و پليد است كه بودنشان به تنش آفريني و هرج ومرج سياسي ميگذرد . بنده تمام خواسته ام اين است كه كشوري پيشرفته ،آباد ،آزاد (سياسي ، ديني و ...) و قدرتمند داشته باشم . چون در آن صورت است كه باعلم و دانش مان كشورهاي بيگانه را پشت سر ميگذاريم و توجه جهانيان را به خواسته هاي خود معطوف ميكنيم كاري كه بعد از جنگ جهاني دوم آلمان و ژاپن پيش گرفتند . حال فرض كنيد كه به من و شما هي بگويند صدام انسان خوبي بود آيا باور ميكنيم . خير .چون فكر قدرت خود بود و دو جنگ را پايه ريزي كرد كه هزاران هزار نفر را داغ دار كرد . دوست خوبم ، در زمان آقاي خاتمي هم بگير وببندها بود اما شرايط زماني و مكاني هم در نظر بگيريد متاسفانه در زمان ايشان دولت تصميم گيرنده نبود و خيلي ها براي خود حكم صادر ميكردند كه در اين دولت رو آمده اند . باز هم ميگويم قصد من توهين به شما و زير سوال بردن عقايد شما نيست فقط وفقط رسيدن به يك نقطه منطقي است كه بنده از نقاط مثبت عقايد شما بهره مند شوم واگرشما هم نقاط مثبتي در عقايد بنده پيدا كرديد مورد عنايت قرار دهيد و خوب ميدانم كه هر دو ما به آباداني و سر بلندي ايران و ايراني مي انديشيم ، اما اين راه با شعار و سركوب مخالفان ميسر نميشود .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
در ضمن دوست خوبم بحث ما البته من خودم و ميگم ، كاري به بقيه ندارم ،بحث رسيدن به زنده باد مخالف است نه شعار آن. من از نوشته هاي شما اين گونه متوجه شدم كه شما قصد تخريب داريد نه انتقاد چون نوشته بوديد چرا خاتمي اعلام برائت نكرد . و هي ميگوييد من طرفتار كسي نيستم چرا در باره ديگران مينويسيد .
در باره اعلام برائت در ايميل قبلي گفتم اگر خاتمي اعلام برائت نكرد ، پس چرا جناب دكتر كه ديگران طرفدارش هستند نه شما (شوخي ) در ترجمه مترجم كه گفت اسراييل بايد نابود شود با دست پاچگي گفتند اسراييل نه صهيونيست . (اين اسراييل و صهيونيست دو مقوله جدا از هم است ) چگونه است كه در اين مورد انتقاد نمي كنيد .
در ثاني انقلاب 57 براي اين بود كه من وشما بگوييم هستيم بالاخره به قول اين تقسيم بنديهاي بي پايه و اساس يا چپي هستيد يا راستي چرا ميگوييد من طرفدار كسي نيستم اگر نيستيد بايد دولت اول تا دولت دهم را مورد انتقاد قراردهيد نه فقط دولت اصلاحات را . سپاس گذار ميشوم اگر بنده را از اشتباه خود آگاه سازيد . سرتان هم درد آوردم . باز هم ميگويم بنده هيچ توهيني به شما نكردم و فقط نظر خودم را اعلام نمودم واگر چيري نوشتم كه باعث ناراحتي شما شده به بي خردي بنده ببخشيد شايد كه گفته هاي شما را خوب متوجه نشده ام كه شما با لطف خود مرا از اشتباهم آگاه سازيد . با هزاران درود بدرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
ببين رفيق اولا حداقل من اينجوري نيستم كه فقط حرف موافقم رو بشنوم كه اگر اينطور بود توي اين سايت نميومدم و نظر بزارم
دوما اين چه حرفيه كه ميزنيد در زمان ايشون دولت تصميم گيرنده نبود به نظرتون اين حرف منطقيه؟اين چه ميديريتي هست كه هركس براي خودش حكم صادر ميكنه و رئيس دولتم نميتونه جلوشو بگيره خودتون توي خلوتتون بشينيد فكر كنيد انصافا حرفتون منطقي هست؟
دركل رفيق من اصلا نميگم ايشون بد يا خوب من فقط سوال كردم و هنوزم جوابمو نگرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
رفيق اولا كجاي حرفم تخريب بود من يعني حق ندارم سوال كنم چرا ايشون اعلام برائت نكرد؟كجاي حرفم تهمت هست؟
دوما چرا بگم هستم وقتي طرفدار هيچ كدوم از باند هاي سياسي نيستم يعني دروغ ميگم؟شما چرا وقتي من و افكارم رو نميشناسي زود قضاوت ميكنيد آيا اين تهمت نيست؟
سوما قطعا من به دولت فعلي و دولت نهم و دولت هاي قبل انتقاد دارم چرا نداشته باشم حق من هست انتقاد كنم(دقت كنيد انتقاد و نه تخريب)ولي اينجا الآن بحثم آقاي خاتمي بود و نه كس ديگر وقتي دارم در مورد ايشون سوال ميكنم چرا بيام شخص ديگري رو تخريب كنم
چهارما ما انقلاب كرديم كه بتونيم آزادانه و بدون عناد و از روي دلسوزي انتقاد كنيم(انتقاد و نه تخريب بازم دقت شود) پس هيچ كس حق نداره به دليل انتقاد داشتن فردي بهش توهين كنه
پنجما بنده اسلام و نظام برام مهم هست و هيچ دولتي برام مهم نيست چه ميخواد طرفدارش باشم و چه مخالفم هركدوم برعليه اسلام و نظام ورهبري قدم بردارند من مخالفشون هستم البته بگم كسي كه انتقاد كنه نميشه ضد انقلاب بلكه كسي كه عناد داره پس نه من و نه شما با اسلام و نظام مشكلي نداريم بحث اختلاف سليقه هستش كه هيچ ايرادي هم نداره بنده به نظر شما كاملا احترام ميزارم شما آزادي نظرتون رو چارچوب ادب و قانون بگيد پس از شما ودوستان هم خواهش ميكنم بدون جبهه گيري سوال منو جواب بديد اين ايرادي داره سوال كنم؟من اصلا نميخوام ايشون رو زيره سوال ببرم فقط ميگم چرا اعلام برائت نكردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
اول اينكه بله قربونت حرف كاملا منطقيه اگه منصف باشي ، آخه نميشه اينجا همه چيز و باز گو كنيم يا سانسور ت ميكنن يا نوشته ها مون و باطل ميكنن . بايد قبول داشته باشي كه حكومت ما دولت در دولت است . اگه خواستي و توان شنيدنش وداشتي و دوستان اجازه دادن با مستندات برايتان بازگو ميكنم . دوم جواب كدام سوالت و نگرفتي دوست عزيز . ميخوام يكمي خدموني تر باهات باشم اگه توهين قلمداد نكني .
گير تو الان فقط اعلام برائت خاتمي از آمريكا و اسراييل هست ؟
بنظر من كه مشكل چيز ديگري است . راحت باش حرف دلت وبزن اگه مشكل تو واقعن برائت هست منم جوابت و با اين دو بيتي معروف ميدم .
.....
گفتا شيخا هرآنچه گويي هستم
آيا تو چنان كه مينمايي هستي
حالا باز به خودت نگيري رفيق باز نگي به من توهين كردي و شعار ميدين و از اين حرفا . منظور من اينكه اين چيزهايي كه به خاتمي نسبت ميدن از كجا سر چشمه ميگيره ؟ چي و ميخواي ثابت كني ؟
اگه خاتمي شعار نداد هي هر سال هم بلند نشد بره آمريكا اونم خانوادگي . راستي اون عكس و هم ديدي كه آقايان رفته بودن زير مجسمه آزادي و گرفتند كه مبادا سقوط كنه ؟
حتمن اونم خاتمي بوده . اگر اين نوشته هارو بزارن حتمن جوابت و ميگيري . گير برائت نباش وضع مردم و ببين و مقايسه كن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
اول دوست عزيز بنده به شما هيچ توهيني نكردم كه هي ميگيد توهين نكنيد توهين نكنيد .
دوم اين شما هستيد كه پيش داوري در مورد همه ميكنيد . چرا ؟
نوشته هاي خودتون و مرور كنيد . در آخر همه اكثر نوشته هاتون يك جمله معروف داريد . (داريد بهم توهين ميكنيد ، شعار نديد سنگين تر هستيد ، من انتظار ديگري از شما نداشتم ) عين جمله خوتان .
1: اگر اسلام برات مهمه بگو بنده چه توهيني به شما عزيز كردم .
2: شعار دادن كار انسانهايي كه هيچ حرفي ندارن و براي متشنج كردن جو شروع به داد وفرياد ميكنند .
3: و اينكه ميگوييد من انتظار ديگري از شما نداشتم يعني پيش داوري قبل محاكمه كرده بوديد .
پس اين شما هستيد كه داريد به من توهين ميكنيد .
در ضمن در اولين نوشته تان 8 سال دولت اصلاحات را ننگين و نابود گر ،خوانديد اين يعني چه ؟ شما خود عملن به همه توهين ميكنيد پيش داوري ميكنيد و جالبه سريع جبهه ميگريد كه به من توهين شده .
يك نكته ديگر از كجا ميداني كه من با نظام مشكل ندارم ، انقلاب 57 براي همين پايه ريزي شد كه من بتونم مشكل داشته باشم ، بيان كنم تا اصلاح كنند . لابد اگر مشكل داشته باشم آمريكايي و صهيونيست هستم ؟
نه رفيق ، من در كشوري با فرهنگ هزار ساله زندگي ميكنم كه تمامي دنيا به خيلي داشته هاش غبطه ميخورند وخواهان آن هستند . اگر واقعن اسلام برات مهمه پس سعي كن دشمن و با دانش و شعورت به زانو در بيار ي نه اينكه به چيزهاي پيش پا افتاده گير بدي و خودتو ناراحت كني . درد ما اينه كه....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین