کد خبر: ۱۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

شليک دزدهاي مسلح به طلافروش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار سيروس سجاديان رييس پليس استان فارس از دستگيري دو سارق مسلح يك طلافروشي در شيراز خبر داد و گفت: ساعت ۲۰ و ۴۴ دقيقه شامگاه يكشنبه هفدهم دي مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و از حمله مسلحانه سارقان به يك مغازه طلافروشي در چهار راه ملاصدراي شيراز خبر داد و در خواست كمك كرد.

وي افزود: در پي اين تماس، ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه، متوجه شدند صاحب طلافروشي و پسرش با شليك سه گلوله از سوي سارقان زخمي و سارقان نيز با سرقت طلاها متواري شده‌اند.

سجاديان يادآور شد: با انتقال دو مرد زخمي به مركز درماني ماموران در بازبيني فيلم دوربين مداربسته طلافروشي، متوجه شدند سارقان سلاح به‌دست وارد مغازه شده و پس از تيراندازي و سرقت متواري شده‌اند.

دستگيري سارق ۳۰ دقيقه بعد از دزدي

رئيس پليس استان فارس افزود: با جمع‌بندي اين اطلاعات، ماموران در قالب چند تيم عملياتي طرح مهار را اجرا و ۳۰ دقيقه پس از حادثه، يكي از سارقان را شناسايي و وي را در محله عفيف‌آباد شيراز دستگير كردند.

متهم به پليس آگاهي شيراز منتقل و ساك حاوي طلاهاي مسروقه از وي كشف و ضبط شد.

سجاديان يادآور شد: متهم اعتراف كرد او و دو همدست فراري‌اش، بيكار بوده و به انگيزه مالي دست به دزدي از طلافروشي زده‌اند.

اعتراف دزد جوان

وي افزود: در ادامه تحقيقات از متهم مشخص شد، او و دو همدستش كه مسلح بودند، با ورود به طلافروشي و تهديد صاحبان آنجا، با طلافروش و پسرش درگير شده و پس از زخمي كردن هردويشان، چهار كيلو طلا را سرقت و با موتورسيكلت فرار كرده‌اند كه دو همدستش همچنان متواري هستند.

پايان فرار سارق دوم

رييس پليس استان فارس با اشاره به دستگيري دومين همدست متهم نيز گفت: با اعتراف اين سارق جوان، معلوم شد آنها قرار بود اموال دزدي را به پاتوقشان كه خانه‌اي در يكي از محله‌هاي جنوب شهر بوده، منتقل كنند بنابراين، ماموران اين خانه را محاصره و ساعت ۳ و ۴۵ دقيقه بامداد دوشنبه ۱۸ دي امسال دومين دزد طلافروشي را نيز دستگير كردند.

وي افزود: اين متهم با انتقال به پليس آگاهي در بازجويي به همدستي با ديگر متهم بازداشت شده و سومين همدستش ـ كه تحت تعقيب پليس است ـ اعتراف كرد.

به گزارش جام جم،سردار سجاديان يادآور شد: در بررسي سوابق كيفري متهمان معلوم شد، همگي سابقه درگيري و نزاع داشته‌اند. تحقيقات پليس براي مشخص شدن ديگر جرايم متهمان در حالي ادامه دارد كه هويت ديگر متهم پرونده هم شناسايي شده و او نيز بزودي دستگير خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین