کد خبر: ۱۸۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰

واکنش آیت الله سبحانی در خصوص ارسال پیامک های هدفمند توسط یک تشکل نو ظهور + تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اعلام موجودیت یک تشکل جدید در حوزه علمیه قم که با مخالفت سه تن از مراجع معظم تقلید حضرات آیات وحید خراسانی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی روبه رو گردید حرکت جدید این تشکل نو ظهور خبرساز شد .

به گزارش «شیعه نیوز»،روز گذشته پیامکی برای اساتید حوزه علمیه قم ارسال شد که خبر از حمایت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید می داد. این خبر باعث شد که از دفتر این مرجع تقلید کسب خبر شود. متن تکذیبیه دفتر آیت الله سبحانی به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



به دنبال پیامی که از آیت الله سبحانی (مدظله العالی) با عنوان دبیرخانه تشکل اساتید، برای اساتید محترم حوزه مقدسه ارسال، و سوالاتی را از این دفتر موجب شده است
معظم له فرمودند:
"این مطالب را من هفته گذشته در جمع تشکل های قرآنی سراسر کشور عنوان کرده ام و ارتباطی با جمعیت مخابره کننده پیام ندارد و نظر اینجانب، در مورد این تشکل همان نظر آیات ثلاث است".

دقیقا روشن نیست چه هدفی در پس پرده ایجاد چنین تشکل هایی در حوزه علمیه وجود دارد . {$old_album_183587}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام ،
این تشکل ها باید از بعد از انقلاب ، شروع می شدند و هدفهایشان هم جلوگیری از منکرات در جامعه در بین تمامی اقشار مختلف مردم ، اعم از بیشتر مسئولین ، مراجع ، هنرمندان ، ورزشکاران ، کشاورزان ، کارگران ، کارمندان و تمامی اقشار مختلف مردم ......... باید باشد .
با استفاده از آیات قرآن بزرگ ، خیلی از منکرات این جامعه به شرح زیر است :
اختلاس ها ، دزدیهای از بیت المال ، رانت خواری ها ، دلالی های بزرگ ، قاچاق مود مخدر و مصرف آن ها ، ظلم و ستمهای بعضی از مسئولین ، کم کاری ها و بداخلاقی های سیاسی و اداری و اجتماعی ، برداشتن دستمال های چاپلوسی و رنگ و ریا برای مسئولین ، داشتن زندگی های تجملاتی و پرزرق و برق به قیمتهای دزدی از مردم و خیلی از منکرات دیگر................
انشاءالله که این آقایان اگر منظورشان مبارزه با این معضلات است که موفق شوند و همه ما هم باید همگی از خودمان شروع کنیم .
ضمنا" اگر هم بخواهند یک حزب واحد برای اتحاد و همدلی ،
درست کنند ، بازهم باید جلوگیری از منکرات بالا را به عمل آورند.
استادحوزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
0
0
سلام علیکم با عرض ارادت محضر همه مراجع عظام تقلید، مخصوصا حضرت آیة الله سبحانی، متاسفانه نشست دوره‌ای آیة الله سبحانی عزیز را وادار به این اقدام کرده‌اند تا به جایگاه مرجعیّت ایشان لطمه بزنند. دبیرخانه تشکّل اعلام کرده است دیدار تعدادی از اعضای تشکّل چندی قبل با آیة الله سبحانی برگزار شده، و سی دی صوتی، تصویری آن هم موجود است. هرکس مایل است از دبیرخانه تشکل واقع در فیضیّه بالای مدرسه 18 دریافت نماید تا معلوم شود چه کسی حقیقت می‌گوید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین