کد خبر: ۱۸۳۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

نابودگر جنگل دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ حسین نیکفرد در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی فعالیت فردی در زمینه قاچاق چوب، اکیپ‌های عملیاتی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت گزارش مردمی اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی منابع طبیعی این شهرستان از این مکان بازدید کردند.

نیکفرد با بیان اینکه از این محل ۲۲۰ اصله چوب قاچاق کشف شد، گفت: متهم این پرونده نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به منابع طبیعی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با تاکید براینکه جنگل سرمایه ملی کشور بوده و قطع اشجار و قاچاق چوب موجب ضربه به اقتصاد ملی است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده فعالیت افرادی در زمینه قاچاق چوب مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
شایا تجلی
|
United States of America
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
0
0
این نابودگر از چه تاریخ تا چه تاریخی به این امر لطیف اشتغال داشتن و قبل از ایشان و بعد از ایشان چه کسی به این سمت اشتغال داشتند
آیا واقعا این درسته عده ای خاص همه چی رو به تاراج ببرند و عده ای بیچاره و قربانی اخرای کار برسند که فقط ته مانده ها را ببرند را بگیرند و به انها انگ تاراجگر بزنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین