کد خبر: ۱۸۳۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

اردیبهشت ۹۲ وعده جدید خصوصی شدن پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان ضمن اعلام این خبر افزود: برای واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، اقدامات بسیار زیادی طی یک سال اخیر در باشگاه انجام شده است. تشکیل کار گروه در این باره و برگزاری جلسات مستمر بین معاونین باشگاه و پیگیری برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ارتباط با وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته بود. با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش‌های خصوصی سعی فراوان کردیم مقدمات این واگذاری را فراهم کنیم. جلسات بسیار زیادی با مسئولان ارشد سازمان خصوصی سازی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد طی این مدت برگزار شده و در هفته جاری به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.

وی تصریح کرد: ما فرمولی برای واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی پیشنهاد دادیم که مورد موافقت قرار گرفته است و خوشحالم که اعلام کنم وقتی باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد، بخشی از این سهام به شرکت پیشکسوتان و هواداران واگذار خواهد شد.

رویانیان درباره زمان واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پیش بینی بنده این است که چنین اتفاقی تا پایان اردیبهشت سال آینده عملیاتی و اجرایی شود اما نگران پروسه و پیچ و خم‌های اداری هستم و امیدوارم با توجه به تاکید ریاست جمهوری و همت عالی وزارت اقتصاد، وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی بتوانیم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار نشده و با سرعت عمل بیشتری این اتفاق که از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته، اجرایی شود. جا دارد در این زمینه از نگاه ویژه دولت و همچنین وزیر ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونین آنها تشکر کنم.

رویانیان درباره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از سه ماه پیش تا به امروز و با پیگیری‌های مستمر معاونین باشگاه پرونده پیشکسوتان پرسپولیس در باشگاه تشکیل شده، ساختمان مجزایی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شده که این ساختمان یک ماه پیش تجهیز و افتتاح شد و سعی کرده‌ایم برای پیشکسوتانی که به عضویت این شرکت در آمده‌اند برنامه‌های حمایتی را در نظر گرفته و خدماتی را به آنها عرضه کنیم. اقدامات لازم برای ثبت شرکت پیشکسوتان انجام شده و ترجیح می‌دهم اتفاقات مثبت و بی‌سابقه‌ای که در این شرکت برای پیشکسوتان انجام شده از طریق هیأت مدیره این شرکت به رسانه‌ها اعلام شود.

ورزشگاه شهید درفشی‌فر برای همیشه به پرسپولیس واگذار شد

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، مکاتبات اداری و موافقت نهایی وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه شهید درفشی‌فر برای همیشه به باشگاه پرسپولیس واگذار شد که جا دارد از وزیر ورزش و جوانان و هیأت دولت تشکر کنم.

رویانیان تصریح کرد: در طی سال‌های اخیر پرسپولیس مالک قطعی ورزشگاه شهید درفشی‌فر نبود و از زمانی که ما مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتیم، سعی کردیم این ورزشگاه را تجهیز و بازسازی کامل کنیم که به نوعی ریسک بود اما خوشحالم که حالا ورزشگاه شهید درفشی‌فر با پیگیری‌های مستمر مدیران باشگاه و موافقت وزارت ورزش و جوانان به پرسپولیس واگذار شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین