کد خبر: ۱۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۰

باشگاه پرسپولیس از استقلال شکایت می کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه پرسپولیس تهران فردا (یکشنبه) به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر بی احترامی به مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از هواداران و یا باشگاه استقلال شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پس از اتفاقات رخ داده در دیدار استقلال تهران و ابومسلم خراسان و سر دادن شعارهایی علیه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی این باشگاه تصمیم به شکایت از خاطیان گرفت.

قرار است مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس فردا شکایت خود را از خاطیان که به نظر می رسد، هواداران استقلال یا باشگاه استقلال باشد، به کمیته انضباطی ارایه دهد.

همچنین قرار است مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس اتفاقات رخ داده برای گل محمدی در قم را نیز که ساعاتی پیش رقم خورد، پیگیری و به احتمال فراوان در خصوص این مساله نیز فردا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس شکایت خود از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز فعلا متوقف کردند ودلیل این مساله را نیز حفظ حرمت ها اعلام کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
خب عزیزم بازی با نفت تهران که تماشاگرای شما خانواده واسه استقلالی های بدبخت نذاشتند مگه اونا شکایت دادن؟؟؟؟؟؟؟؟البته پیروزی به فدراسیون وصله و فقط با بعضی داور ها بازی رو میبره
vahid
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
متاسفانه این قبیل مسائل(توهین به مدیر عاملان رقیب)رو خود باشگاه پرسپولیس و هوادارانشان شروع کردن،حالا میخوان با شکایت خودشان رو از این مسئله مبرا کنن،در حالی که همه میدونن آقای رویانیان سرمنشاء تمام اتفاقات اخیر هستند که رویه رئیسشون رو دارن ادامه میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
باشگاه پرسپولیس هر روز از یک نفر شکایت میکنه
بابا اینجا باشگاهه نه دادگاه و دادگاه بازی
انرژی رو صرف فوتبال و ورزش های دیگه کنید
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
آخی سردار گناه داره!!!



ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم

از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین