کد خبر: ۱۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱

۵ کشته حاصل سقوط ۲۰۶ به دره

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شب گذشته خودروی پژو ۲۰۶ که در مسیر کوهستانی شهرستان نور در حال تردد بود به دره سقوط کرد.

این حادثه در جاده آب‌پری شهر رویان رخ داد که بر اثر آن پنج سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با فارس به تشریح این حادثه پرداخت.

فرزاد بزرگی با اشاره به این‌که تماسی که با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مازندران درباره وقوع این حادثه دلخراش گرفته شد، ساعت ۱۸:۵۴ شب گذشته بود.

وی تصریح کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه نور و رویان به محل حادثه که جاده‌ای کوهستانی بود، اعزام شد.

بزرگی عنوان کرد: به دلیل بارش برف و مشکلات تردد ناشی از لغزندگی جاده، آمبولانس‌های این مرکز نتوانستند تا محل حادثه بروند و به همین خاطر از هلال‌احمر کمک گرفته شد.

وی با بیان این‌که آمبولانس و تجهیزات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ابتدا دو کودک پنج و هشت ساله زنده از دره به بیرون کشیده شدند و سریعاً توسط هلال‌احمر به سمت آمبولانس‌های اورژانس راهی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به این‌که یکی از دو کودک، قبل از رسیدن به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جان باخت، تصریح کرد: کودک دیگر نیز علی‌رغم این‌که زنده به اورژانس رسید، اما با توجه به نبض ضعیفی که داشت جان خود را از دست داد.

بزرگی ادامه داد: سه سرنشین دیگر خودرو که در هنگام سقوط، به دره پرت شدند، پدر و مادر و احتمالاً عموی این کودکان بودند که آن‌ها نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس،وی خاطرنشان کرد: تلاش برای بیرون کشیدن سه حادثه دیده تا شب گذشته ادامه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
حمیدرضانادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
5سرنشین خودرو شامل2 خواهر به همراه همسرشان وفرزند4ساله انهابوده که دختر7ساله انهاازماشین به بیرون افتاده والان دربیمارستان بستری است در ضمن خودرو هیو ندای کروزیروبوده نه 206
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
خداوند رحمتشون کند.برای شادی روح گذشتگان واین بنده خداهاصلوات.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
7سرنشین خودرو شامل 2خواهر به همراه همسرانشان و 3 فرزند که دو پسر ویک دختر بودنند به دره آب پری سقوط کردنند .دو خواهر ویکی از همسران و دو کودک پسر جان خودرا از دست دادنند البته یک کودک تا رسیدن آمبولانس از سرمای زیاد جلوی چشمان پدرش جان باخت. پدری که فرزند و همسرش را ازدست داده بود و کودکی که پدر و مادر و برادرش را از دست داده بو دند را به بیمارستان رساندند .این حادثه 5 کشته داشت. خداوند رحمتشون کند و به بازمادگانشان وخانوادههایشان صبر بده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین