کد خبر: ۱۸۳۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

کشف شش تن مواد مخدر در میناب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هادی دیده ور در تشریح این خبر گفت: مأموران پر تلاش انتظامی استان با تلاش شبانه روزی در ۹ ماهه سال جاری در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی و با همکاری دیگر یگان های انتظامی و پاسگاههای ایست و بازرسی شهرستان از ابتدای سال جاری شش تن و ۲۱۲ کیلو گرم موادمخدر کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات های گسترده و مستمر چهار هزار و ۵۸۸ کیلو تریاک، هزار و ۵۷۲ کیلو حشیش،۳۸۰ گرم شیشه،۵۱ کیلو هروئین و ۷۹۰ گرم سایر موادمخدر کشف ، تعداد ۷۰ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق موادمخدر توقیف و همچنین تعداد ۱۱ باند متلاشی و تعداد ۲۷۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان خبر داد.

دیده ور گفت: طرح امنیت اجتماعی با هدف برخورد با بر هم زنندگان نظم اجتماعی ، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و افزایش ضریب امنیتی ، با هماهنگی مقام قضایی و استفاده از اکیپ های عملیاتی این فرماندهی به مدت سه روز در سطح شهرستان اجرا شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی میناب افزود: اجرای این طرح ۳۸ هزار و ۴۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق ، مقداری مواد مخدر حشیش، هروئین وتریاک ،تعدادی CD غیر مجاز ، تعدادی قطعات تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد.

به گزارش مهر، سرهنگ دیده ور خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر و تعداد۲۲ دستگاه موتور سیکلت، شش دستگاه خودرو سبک و سنگین که متهمان با استفاده از آنها اقدام به اعمال غیر قانونی خود می کردند توقیف شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین