کد خبر: ۱۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۴ - ۱۹:۵۲

4 سال در انتظار حکم قسامه

آفتاب‌‌نیوز : بعدازظهر 16خرداد سال 1380 ، سرايدار ساختمان شهريار در منطقه سعادت آباد تهران ، وقتي متوجه غيبت هاله دانشبدي ، دندانپزشك جوان براي خروج از ساختمان و تعطيلي مطلب خود شد، با حضور در اين محل متوجه بسته بودن در شد ، اما از آنجا كه وي اطمينان داشت ، هاله محل را ترك نكرده است ، موضوع را به بستگان او اطلاع داد و با عزيمت آنها به محل ، جسد زن جوان در حالي كه خفه شده بود، كشف شد.

با گزارش موضوع اين جنايت به قاضي وقت دادسراي جنايي و عزيمت وي به محل ، مشخص شد عامل جنايت پس از قتل دكتر ، زيورآلات او را به سرقت برده است.
 
پس از گذشت چند روز از تحقيقات ، پليس همسر مقتول را به عنوان مظنون دستگير كرد و تحقيقات خود را از وي ادامه داد، اما او در مراحل مختلف بازجويي عنوان كرد، از موضوع قتل همسرش اطلاعي ندارد.

 با برگزاري چندين جلسه تحقيق و بررسي و با شكايت والدين زن دندانپزشك مبني بر اين كه داماد آنها در جنايت نقش داشته است ، پرونده براي صدور حكم نهايي به ديوان عالي كشور ارسال شد. 


قضات ديوان عالي كشور پس از بررسي پرونده اين جنايت ، بار ديگر آن را به دادگاه جنايي تهران ارسال كردند. در اين پرونده عنوان شده است ، تنها مظنون حادثه در مراحل مختلف تحقيقات نقش خود را در ارتباط با قتل همسرش انكار كرده است ؛ لذا براساس قانون مجازات اسلامي براي مشخص شدن سرنوشت اين پرونده بايد براي مشخص شدن قاتل بودن شوهر مقتول مراسم قسامه اجرا شود.
 
محمد ياري رييس شعبه 1157 دادگاه عمومي جزايي تهران قرار است پس از برگزاري مراسم قسامه در سوم آبان ماه امسال حكم همسر مقتول را صادر كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین