کد خبر: ۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۴ - ۱۹:۵۸

جشن حضور ايرج قادری در مقام بازيگر

آفتاب‌‌نیوز : در اين مراسم كه با حضور عده كثيري از اهالي سينما ، مطبوعات و علاقمندان اين حوزه برگزار شد ، پيش از آغاز فيلم آنونسهاي كوتاهي از از پشت صحنه و گفتگو با بازيگران فيلم پخش شد.
 
همچنين در اين مراسم كه اجراي آن را" مهناز افشار" يكي از بازيگران فيلم به عهده داشت ،" سيروس گرجستاني" ،" نيما فلاح" ،" امين حيايي"،" آرميتا زماني" ،" ايرج نوذري" و " ايرج قادري" به عنوان بازيگر هر كدام در سخناني كوتاه از حضور در اين فيلم ابراز خرسندي كردند .

" محمد رضا شريفي نيا"،" آناهيتا نعمتي"،" حسام نواب صفوي"،"‌‏سيد ضيا الدين دري"،" اكبر عبدي"،" علي سرتيپي"،" غلامرضا موسوي"، "فريدون جيراني"،" پرويز آبنار"،" انوشيروان ارجمند"،" علي معلم"،" فريبرز لاچيني"،" سعيد سهيلي" و" حميد اعتباريان"از افرادي بودند كه در اين مراسم به عنوان مهمان حضور داشتند.

از نكات قابل توجه در اين مراسم بي نظمي در نحوه برگزاري آن بود ، كه اين مسئله موجب شده بود تا بسياري از مدعوين ايستاده شاهد برنامه باشند.
لازم به ذكر است فيلم مذكور از چهارشنبه هفته جاري بيستم مهر ماه در گروه سينمايي آفريقا اكران عمومي خود را آغاز خواهد كرد تا علاقمندان به فيلم هاي ايرج قادري يكبار ديگر او را در مقام بازيگردراين فيلم به نظاره بنشينند.
داستان آكواريوم درباره پسري به نام جاويد، قهرمان اتومبيل راني است كه براي رسيدن به آرزوهاي بلند پروازانه خود عازم كشور تركيه مي شود او با از دست دادن پول و دارايي خود وارد مسير جدي از زندگي در غربت مي شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین