کد خبر: ۱۸۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۴ - ۱۴:۳۳

دستگيري باند خانوادگي سرقت از مجالس عروسي

آفتاب‌‌نیوز :  فرمانده انتظامي کرج با بيان اين خبر افزود: در پي تماس شخصي به نام "منصور - ن" با مرکز فوريت هاي پليسي 110 کرج و اعلام اينکه دو دختر جوان ناشناس بدون دعوت در يک مراسم عروسي شرکت کرده و اقدام به سرقت يک دستگاه گوشي موبايل و يک عدد کيف زنانه از ميهمانان کرده اند، ماموران کلانتري 23 "فرديس" به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ مجيد بزمون گفت: ماموران در حال بررسي موضوع، 2 دختر جوان را مشاهده مي کنند که به صورت مضطرب در حال خارج شدن از مراسم مي باشند. در همين حين ماموران به آنها دستور ايست مي دهند، آنان توجهي نکرده و به همراه يک پسر جوان با يک دستگاه موتورسيکلت اقدام به فرار مي کنند ولي در تعقيب و گريز ماموران در "زيبادشت" کرج هر سه نفر دستگير و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحويل مي گردد.

وي خاطر نشان کرد : متهمان دستگير شده به نامهاي "ايمان - م" 17 ساله، "مينا - م" 19 ساله و "الميرا - ژ" 16 ساله پس از تحقيقات لازم با قرار 50 ميليون ريالي روانه زندان شدند تا اينکه بعد از چند روز شخصي به نام "احمد - م" که در حال پيگيري شکايتي مشابه شکايت اول بود دو نفر زني را که بدون دعوت در مراسم عروسي پسرش شرکت کرده و پس از سرقت وسايل مهمانان اقدام به فرار کرده بودند را در دادگاه مشاهده مي کند و بلافاصله با اطلاع دادن به پليس اين دو زن نيز به نامهاي "راضيه - الف" 40 ساله و "اعظم - الف" 42 ساله که متهم رديف اول مادر "ايمان" و "مينا" و متهم رديف دوم مادر "الميرا" مي باشند، در دادگاه دستگير مي شوند.

فرمانده انتظامي کرج تصريح کرد: "راضيه - الف" سرکرده باند سارقين خانوادگي که داراي چندين سابقه کيفري مي باشد در بازجويي هاي ماموران اداره آگاهي ضمن اعتراف به 14 فقره سرقت از مجالس عروسي اظهار داشت به همراه فرزندان خود با نامهاي "مينا"، "ايمان"، "اميد" و خواهر و خواهر زاده اش اين باند را تشکيل داده و به صورت جداگانه اقدام به سرقت مي کردند. 

ایم متهمان وارد مجلس عروسي شده و پس از سرقت با موتورسيکلت توسط پسرانش که در جلوي تالار عروسي منتظر مي ماندند، از محل فرار می کردند. 

وي سپس افزود: آن روز جهت پيگيري پرونده فرزندانمان به دادگاه مراجعه کرده بوديم که توسط شاکي شناسايي و دستگير شديم.

در بازرسي از منزل "راضيه" تعداد 51 قلم جنس از قبيل دوربين عکاسي و فيلم برداري و انواع طلا، انواع لوازم آرايشي، کيف دستي زنانه، ساعت مچي زنانه و مردانه عينک طبي و آفتابي و تعدادي سيم کارت کشف و ضبط گرديد و "راضيه" و "اعظم" با قرار 300 ميليون ريالي و "اميد" نيز پس از دستگيري با قرار 10 ميليون ريالي روانه زندان شدند.

وي همچنين با بيان اينکه تاکنون 9 نفر از شکات شناسايي شده از مردم خواست چنانچه بدين گونه مورد سرقت قرار گرفتند به دايره هفتم اداره آگاهي کرج مراجعه کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین