کد خبر: ۱۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۷

تحصن اعتراضی دانشجویان علامه در خیابان پاسداران

آفتاب‌‌نیوز : برخی از دانشجویان خوابگاه سروستان دانشگاه علامه طباطبایی هنگامی که متوجه شدند غذای توزیعی از کیفیت نامطلوبی برخوردار است غذای افطار و سحر خود را در داخل نایلون ریخته و به داخل خیابان سروستان هفتم پاسداران آمده و سپس شعارهایی علیه مسئولان دانشگاه سردادند.

در ادامه دانشجویان با پرتاب نایلون های حاوی غذا به ماشین های در حال عبور از خیابان پاسداران عبور و مرور در این خیابان را برای دقایقی متوقف کردند.

این عده با در دست گرفتن دست نوشته هایی خواستار بهبود کیفیت غذا و افزایش امکانات رفاهی در این خوابگاه شدند . آنها شعار می دادند : " نخبه کشی با غذا" و ...

در ادامه این تجمع، با تماس ساکنین محل چند نفر از افسران نیروی انتظامی در محل حضور یافتند ولی بدون هیچگونه تذکر یا برخورد با معترضین محل را ترک کردند.

پس از گذشت دقایقی افراد معترض با صحبت های چند تن از دانشجویان مبنی بر حضور مجدد در خوابگاه، به تجمع خود در خیابان پاسداران پایان داده و با حضور در داخل خوابگاه به سر دادن شعارهایی دیگر در اعتراض به مشکلات پرداختند.

در این تجمع هیچ یک از مسئولین دانشگاه علامه طباطبایی و یا مسئولین خوابگاه حضور نیافتند.

این برای چندمین بار است که دانشجویان خوابگاه سروستان در اعتراض به کیفیت پایین غذاهای توزیعی، اقدام به اعتصاب غذا می کنند که تاکنون بی نتیجه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین