کد خبر: ۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۱

شوراي هماهنگي ؛ چتري براي همه اصول‌گرايان

آفتاب‌‌نیوز : مريم بهروزي ويژگي‌هاي شوراي هماهنگي كه طيف وسيعي از نيروهاي اصول‌گرا را تحت پوشش قرار مي‌دهد را يادآور شد و گفت: طي يكي، دو سال گذشته شورا گام‌هاي موفقي را برداشته و هم‌اكنون نيز از همان جايگاه گذشته برخوردار است. هيچ تغيير و اتفاق جديدي نيز در اين شورا به وقوع نپيوسته است.

وي افزود: در انتخابات رياست جمهوري نهم، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي موقتا از فعاليت در شورا كناره‌گيري كرد اما استعفاء نداد و اعلام جدايي نكرد. بعد از آن نيز هيچ اتفاقي در شورا نيفتاده و اعضاء شورا در استان‌ها، شهرستان‌ها به قوت خود باقي هستند.

بهروزي همچنين اظهارنظرهايي را كه اين روزها درباره‌ي ايجاد تغيير و تحول در شوراي هماهنگي مطرح مي‌شود را نيز نادرست دانست و يادآور شد: شوراي هماهنگي قبلا اساسنامه‌اي را به تصويب رسانده كه تا به حال به كار گرفته نشده و براي اجرا بايد بازنگري در آن ايجاد شود كه اين بازنگري منوط به جلسه‌ي شوراي مركزي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب است كه تا به حال برگزار نشده است.

وي در بخش ديگري از اظهارات با اشاره به ويژگي شوراي هماهنگي در تحت پوشش قرار دادن گروه‌هاي مختلف جريان اصول‌گرا، گفت: بر اين اساس شوراي هماهنگي شخص‌محور نيست. هرچند كه شخصيت‌ها براي شورا عزيز و محترم هستند و ممكن نيست جدا شوند.


دبير كميته‌ي سياسي جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري همچنين شوراي هماهنگي را همچون گذشته چتري براي اصول‌گرايان معرفي كرد و گفت: گروه‌هاي عضو شوراي هماهنگي در اصول هيچ اختلافي با هم ندارند و اصول‌گرايي وجه مشترك آن‌هاست و ممكن است در روش‌ها و منش‌ها اختلاف سليقه‌هايي وجود داشته باشد كه طبيعي است، البته اين اختلاف سليقه‌ها در مقاطعي موجب مي‌شود كه مسائلي نظير آن‌چه در انتخابات رياست‌جمهوري نهم درباره‌ي جمعيت ايثارگران اتفاق افتاد، به وقوع بپيوندد اما بايد توجه داشته باشيم كه با رفتن يك گروه هرچند اميدواريم اين اتفاق نيفتد تاثيري در جايگاه اصول‌گرايان بوجود نمي‌آيد و آن‌ها همچنان از موقعيت بهتري به نسبت ساير احزاب در كشور بهره‌مند هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین