کد خبر: ۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۰

نقش نیکلاس کیج درواقعه یازدهم سپتامبر

آفتاب‌‌نیوز :

این اثر درام که هنوز نامی برایش انتخاب نشده به واقعه یازدهم سپتامبر می پردازد و داستان دو پلیس نیویورکی را روایت می کند که به هنگام سقوط مرکز تجارت جهانی در ساختمان محبوس شده بودند. آنها از معدود افرادی بودند که بر خلاف تصور همگان، جان سالم به در بردند.

"نیکولاس کیج" هنرپیشه اسکاری فیلم "ترک کردن لاس وگاس" در مورد نحوه آماده شدن برای ایفای نقش در این پروژه گفت: "من با جان مک لاگلین" ملاقات کردم و زمانی را در کنار وی سپری کردم. ما در مورد موضوعات خاصی که به رویداد 11 سپتامبر مربوط می شد با یکدیگر مذاکره کردیم.علاوه بر این سعی کردم که با دیگر بازمانده های این واقعه نیز ملاقات کنم."

هنرپیشه فیلم "روح سوار" در ادامه صحبتهایش گفت: "از سوی دیگر با کارگردان مذاکره کردم و احساس کردم کاری که بر روی فیلمنامه انجام داده اند به گونه ایست که می خواهند از این اثر یک واریته سینمایی بسازند. از همین رو به نظر می رسد که ما در این پروژه با رویدادهای واقعی سر و کار داریم و کارگردان سعی دارد رویدادهای را تا آنجایی که ممکن است واقعی بازسازی کند."

هنرپیشه مطرح سینما با اشاره به اینکه سالهای متمادی در تمنای همکاری با "استون" بوده، خاطرنشان کرد: "خوشحال هستم که همکاری من با استون با این فیلم رقم می خورد چرا که این اثر به شرایط انسانی می پردازد و فیلم مثبتی است."


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین