کد خبر: ۱۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

نماینده پرسپولیس با مدیران باشگاه پرتغالی دیدار کرد

نماینده باشگاه پرسپولیس با مدیران و سرمربی تیم فوتبال بیرامار پرتغال به منظور همکاری‌های دو جانبه مذاکره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پس از مذاکره با نلو وینگادا دیروز و امروز با مدیران این باشگاه و سرمربی تیم، مذاکراتی به منظور همکاری‌های دو جانبه انجام داد.

در این مذاکرات درباره برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان، برگزاری تورنمنت‌های مشترک، به ویژه توسعه فوتبال پایه پرسپولیس و همکاری نزدیک در زمینه‌های مختلف، مسایلی مطرح شد و طرفین به توافقات خوبی با یکدیگر دست یافتند.

نماینده باشگاه پرسپولیس همچنین با کوستینها سرمربی تیم فوتبال بیرامار دیدار و گفتگو کرد. کوستینها که در دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2006 آلمان به میدان رفته، درباره باشگاه پرسپولیس و وضعیت کنونی آن اطلاعاتی دریافت کرد و نسبت به برگزاری دیدار با تیم پرطرفدار پرسپولیس ابراز تمایل کرد.

باشگاه بیرامار که مالک آن یک فرد ایرانی است از امکانات بالایی برخوردار است و در زمینه همکاری‌های دو جانبه با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

نتیجه این مذاکرات به محمد رویانیان گزارش خواهد شد و پس از آن اقدامات لازم به عمل می‌آید. مسئولان باشگاه بیرامار پرتغال پیراهن شماره 10 این تیم که نام محمد رویانیان روی آن حک شده بود به نماینده باشگاه پرسپولیس اهدا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین