کد خبر: ۱۸۹۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

خواب آلودگی راننده جان یک خانواده 4 نفری را گرفت

از ابتدای فروردین ماه تا عصر سیزدهمین روز از این ماه، مراکز اورژانس قطب جنوب شرق کشور 7356 مورد ماموریت انجام دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام این خبر گفت: مراکز اورژانس جنوب شرق کشور هزار و 562 ماموریت تصادفی و پنج هزار و 794 مورد ماموریت غیر تصادفی انجام دادند.

به گزارش ایسنا،  دکتر محمد حسین مصدق ادامه داد: قطب جنوب شرق کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم، زابل و زاهدان است.

وی شمار مراجعه کنندگان به کمپ های سلامت مستقر در ورودی شهرهای قطب جنوب شرق کشور را 1985 مورد ذکر کرد.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مراکز اورژانس استان کرمان نیز در تعطیلات نوروزی 4381 مورد ماموریت شامل 1145 مورد ماموریت تصادفی و 3236 مورد ماموریت غیر تصادفی انجام داده اند.

وی همچنین تعداد مراجعه کنندگان به کمپ‌های سلامت مستقر در ورودی شهرهای استان کرمان را از ابتدای فروردین ماه تا پایان روز سیزدهم، 1919 مورد بیان کرد.

خواب آلودگی راننده جان یک خانواده 4 نفری را گرفت
کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از جان سپردن تمامی اعضای یک خانواده چهار نفری در یک سانحه تصادف خبر داد.

مصطفی افشار در ادامه افزود: در پی واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 20 جاده نیشابور به سبزوار آمبولانس پایگاه حسن آباد و آمبولانس هلال احمر حسن آباد به محل اعزام شدند در موقع رسیدن آمبولانس سه نفر از اعضا این خانواده در دم جان سپرده بودند و یک کودک 14 ماهه که وضعیت وخیمی داشت توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان 22 بهمن منتقل شد که تلاش همکاران برای زنده ماندن این کودک نیز موثر نبود و نامبرده پس از یکساعت فوت کرد.

وی در ادامه بیان کرد: علت آن خواب آلودگی راننده بوده است همانطور که بیشترین آمار تصادفات رانندگی در فروردین ماه امسال بر اثر خواب آلودگی و خستگی رانندگان عنوان شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
0
5
خدایشان بیامرزدشان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین