کد خبر: ۱۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۵

ابطحی: حق با احمدي‌‏نژاد است

آفتاب‌‌نیوز : محمدعلي ابطحي در این زمینه گفت: با توجه به اينكه اكثر رسانه‌‏هاي داخلي به سمت مجموعه تفكر حاكم بر حكومت و يكپارچه مي‌‏روند، صحبت كردن مسوولان حكومتي با خبرنگاران راحت‌‏تر و آسان‌‏تر است. 

وي تصريح كرد: شيوه‌‏اي كه رييس‌‏جمهور و برخي وزرا براي ارتباط يك طرفه، بدون حضور خبرنگاران و پشت دوربين‌‏هاي تلويزيوني اتخاذ كرده‌‏اند، منجر به پاسخ گويي نمي‌‏شود.
 
ابطحي افزود: خبرنگاران حلقه‌‏هاي وصل بين مردم و مسوولين هستند و تنها از طريق آنهاست كه اصل پاسخ‌‏گويي دولت محقق مي‌‏شود. 

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينكه يكي از شعارهايي كه همه كانديداها در دوران انتخابات مطرح مي‌‏كردند، 
پاسخگو بودن دولت و رييس‌‏جمهور در برابر مردم بود، خاطر نشان كرد: در شرايط فعلي كه ابهامات فراوان در جامعه رواج يافته و تصميمات اقتصادي, سياسي و بين‌‏المللي دولت در مدت كم تاثيرات زيادي در جامعه داشته است، متاسفانه دولت در اين زمينه اطلاع‌‏رساني فعال و به روزي ندارد لذا ما وجود سخنگو را براي پاسخ‌‏گويي به تصميمات دولت در شرايط فعلي ضروري‌‏تر از گذشته مي‌‏دانيم. 

وي در خصوص حضور قاليباف در جلسات هيات دولت نيز گفت: در اين مساله حق با احمدي‌‏نژاد است و من اصرار احمدي‌‏نژاد در دوران خاتمي و سازماندهي فعاليت‌‏هاي وسيع تبليغاتي عليه خاتمي را درآن دوران كار نادرستي مي‌‏بينم. 

ابطحي افزود: از وقتي كه شوراي شهر تبديل به يك نهاد انتخابي شد و شهردار را انتخاب كرد، حضور الويري، ملك‌‏مدني و احمدي‌‏نژاد نمي‌‏توانست توجيهي در دولت داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین