کد خبر: ۱۹۰۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

«تهران 1500» و «رسوايي» ميلياردرشدند

فروش فيلم سينمايي «رسوايي» در سينماهاي کشور از دو ميليارد تومان گذشت و «تهران 1500» هم به فروش يک‌ميليارد و 100 ميليون توماني رسيد. فيلم «حوض نقاشي» به کارگرداني مازيار ميري نسزدر تهران و شهرستان‌ها به رقم فروش ميليون تومان دست پيدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي سرتيپي مديرعامل موسسه «فيلميران» با اعلام آخرين آمار فروش اين دو فيلم بيان کرد: شب گذشته (15 فروردين‌ماه) در تهران، «رسوايي» 90 ميليون تومان و «تهران 1500» هم 55 ميليون تومان فروش داشتند که فروش خوب محسوب مي‌شود و در روز‌هاي آينده اين ميزان فروش مي‌تواند افزايش داشته باشد.

وي درباره فروش اين دو فيلم در شهرستان‌ها گفت: استقبال از اين دو فيلم در شهرستان‌ها بسيار خوب بوده است، به‌طوري که 800 ميليون تومان از فروش فعلي «رسوايي» متعلق به اکران سينماهاي شهرستاني است. البته اين نکته را هم بايد تاکيد کنم که ما اکران «اخراجي‌ها 3» را با 110 کپي در کشور آغاز کرديم، اما تعداد کپي‌هاي‌مان براي «رسوايي» تنها 60 نسخه بود. بنابراين اميدواريم که با افزايش تعداد کپي‌هاي فيلم در شهرستان‌ها از روز يک‌شنبه (18 فروردين‌ماه)، فروش «رسوايي» هم افزايش چشم‌گيري داشته باشد.

مديرعامل فيلميران خاطرنشان کرد: فروش «تهران 1500» هم در شهرستان‌ها قابل توجه است، به‌طوري که اين فيلم تنها در شهر مشهد فروش روزي 8 ميليون تومان را تجربه مي‌کند که آمار خوبي است.سرتيپي در پايان سخنانش در پاسخ به پرسش ايسنا درباره احتمال رسيدن فروش «رسوايي» به 3.5 يا چهار ميليارد تومان گفت: فعلا فروش اين فيلم بسيار خوب است و همانطور که گفتم قصد داريم تعداد کپي‌هاي شهرستان‌ها را نيز افزايش دهيم. فکر مي‌کنم فروش «رسوايي» به 3.5 تا چهار ميليارد تومان برسد.بر اساس گفته سرتيپي، «رسوايي» در حدود 60 سينما‌ي کشور و «تهران 1500» هم در حدود 40 سينماي کشور نمايش دارند.

«رسوايي» جديدترين فيلم مسعود ده‌نمکي است که در آن اکبر عبدي نقش يک روحاني را ايفا مي‌کند. از ديگر بازيگران اين فيلم هم مي‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شريفي‌نيا، کامران تفتي، اسماعيل خلج، مريم کاوياني، اميردژاکام، امير نوري، تينا آخوندتبار، مهسا کاميابي و محبوبه بيات نام برد.

همچنين انيميشن «تهران 1500» اولين فيلم بلند سينمايي بهرام عظيمي است که در جشنواره سي‌ام فجر به نمايش درآمد. اين فيلم روايتي فانتزي از شهر تهران در سال 1500 است و از تصوير‌سازي چهره‌هايي مانند هديه تهراني، بهرام رادان‌، مهران مديري‌، گوهر خيرانديش‌، محمدرضا شريفي‌نيا، ‌حبيب رضايي، مهتاب نصيرپور و حسام نواب صفوي بهره برده است.

فروش فيلم «حوض نقاشي» به کارگرداني مازيار ميري در تهران و شهرستان‌ها نيزبه ميليون تومان رسيد.

به گزارش فارس، «غلامرضا فرجي» مدير پخش و بازاريابي مرکز خدمات سينمايي حوزه هنري نيز گفت: استقبال مخاطبين از فيلم «حوض نقاشي» بسيار خوب بود. در تهران 21سالن در اختيار فيلم است و در شهرستان 26 سالن به اين فيلم اختصاص يافته است و مجموع فروش فيلم در تهران و شهرستان به 900 ميليون تومان رسيد.

وي درباره تبليغات فيلم توضيح داد: دور جديد تبليغات فيلم از روز 15 فروردين ماه آغاز شد و با توجه به استقبال مخاطبين تابلوهاي شهري و تبليغات در مترو افزايش يافت و تبليغات در استان‌هاي خراسان، اصفهان و شيراز نيز آغاز شد.بنابراين گزارش، چهارشنبه فروش فيلم در تهران 42 ميليون و 500 هزار تومان و در شب گذشته (16 فروردين ماه) به فروش 48 ميليون توماني دست يافت.

 در فيلم «حوض نقاشي» شهاب حسيني، نگار جواهريان، فرشته صدر عرفايي ايفاي نقش‌هاي اصلي را برعهده دارند. فيلم داستان زوجي را روايت مي‌کند که با وجود مشکلات جسمي تلاش مي‌کنند تا بر مشکلات زندگي فائق آيند. «حوض نقاشي» محصول حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین