کد خبر: ۱۹۰۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

بزرگترین آکواریوم جهان کجاست؟/ عکس

از آبزیانی که در این آکواریوم موجود هستند، می‌توان به کوسه سرچکشی، سفره‌ماهی مانتا و گونه بحث برانگیز دلفین پوزه بطری اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بزرگترین آکواریوم جهان که صاحب رکورد رسمی از دو رکوردهای جهانی گینس است در سنگاپور قرار دارد. بازدیدکنندگان زیادی به همراه عکاسان از بزرگترین آکواریوم «S.E.A» جهان که در اقامتگاه‌های سنتوسا قرار دارد دیدن می‌کنند.  
 
آکواریوم S.E.A به بزرگترین پنل مشاهده جهان با 36 متر پهنا و 8.3 متر ارتفاع مجهز است.ظرفیت این آکواریوم 45 میلیون لیتر آب است که منزلگاه بیش از 100 هزار جانور دریایی از بیش از 800 گونه مختلف محسوب می‌شود.
 
از آبزیانی که در این آکواریوم موجود هستند، می‌توان به کوسه سرچکشی، سفره‌ماهی مانتا و گونه بحث برانگیز دلفین پوزه بطری اشاره کرد.

به گزارش فارس، آکواریوم «S.E.A» و پارک آبی «ادونچر کاو» (Adventure Cove)، دو جاذبه جدید پارک «مارین لایف» (Marine Life) در اقامتگاه‌های «ورلد سنتوسا» (World Sentosa) سنگاپور واقع شده‌اند.

 از سوی دیگر، نخستین ترن هوایی هیدرومگنتیک جنوب شرق آسیا به نام «ریپ تاید راکت» (Riptide Rocket) در پارک آبی ادونچر کاو قرار دارد. استخر موج «خلیج بلو واتر» (Bluwater Bay) و رودخانه 620 متری پیچ در پیچ از دیگر جاذبه‌های این پارک آبی هستند.                                                                                                                                                               

















بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
1
5
من به همه كساني كه دوست دار گردشگري و جاذبه هاي نوين توريستي هستن سفر به سنگاپور و بازديد از جاذبه هاي توريستي اين كشور بسيار كوچك رو پيشنهاد مي كنم مخصوصا" اين آكواريوم و هتل مارينا بي و استوديو يونيورسال با پارك NIGHT SAFARI .
نجم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
3
خوش به حالشون.......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین