کد خبر: ۱۹۰۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

ترخیص 26 تن از مجروحان زلزله‌ از بیمارستان/ وخامت حال 6 تن

مسوول ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ترخیص 26 تن از مصدومان زلزله از بیمارستان و در عین حال وخامت حال شش تن از مجروحان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید مجید حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان زلزله استان بوشهر، اظهار کرد: از 131 تنی که در بیمارستان‌های استان بوشهر پذیرش شدند، 26 تن پس از دریافت خدمات درمانی و بهبود، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، شش تن از مصدومان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و سلمان‌فارس بستری‌ شده‌اند.

مسوول ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین درباره آمار جنسیت افراد حادثه دیده در زلزله بوشهر نیز به ایسنا گفت: از میان افراد پذیرش شده در بیمارستان، 70 تن را مردان و 61 تن را زنان شامل می‌شوند.

حسینی افزود: همچنین در میان مجروحان بستری نیز 14 کودک زیر 12 سال نیز دیده می‌شود.

وی درباره اقدامات سایر دستگاه‌ها و نهادها در زلزله بوشهر نیز اظهار کرد: 20 دستگاه آمبولانس از سوی بهداشت و درمان شرکت نفت، دو دستگاه آمبولانس از سوی ارتش و تعدادی آمبولانس نیز از سوی سپاه پاسداران و جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به زلزله‌زدگان حضور دارند.

مسوول ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عمده علت پذیرش این افراد در بیمارستان‌ها را تروما و ضربه اعلام کرد و گفت: در میان شش مصدومی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، تعدادی نیز دچار ضربه مغذی شده‌اند.

حسینی اضافه کرد: همچنین شب گذشته یکی از زلزله‌زدگان نیز به دلیل وارد شدن آسیب جدی به طحال و کبد، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین