کد خبر: ۱۹۰۸۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲

احمدی نژاد دوشنبه عازم نیجر می‌شود

"محمد نیکخواه" سفیر ایران در نیجر گفت: وی در جریان این دیدارها درباره توسعه روابط دوجانبه و همچنین راه‌های تقویت مناسبات دو کشور گفتگو خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دولت نیجر امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهور ایران روز دوشنبه به منظور انجام یک دیدار دو روزه وارد این کشور خواهد شد.

به گزارش دیلی استار، دولت نیجر امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران روز دوشنبه به منظور انجام یک دیدار دو روزه وارد این کشور خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، رئیس جمهور ایران در راس هیأتی بلندپایه به منظور گفتگو‌های دوجانبه با مقامات نیجر به نیامی، پایتخت این کشور سفر خواهد کرد.

"محمد نیکخواه" سفیر ایران در نیجر گفت: وی در جریان این دیدارها درباره توسعه روابط دوجانبه و همچنین راه‌های تقویت مناسبات دو کشور گفتگو خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، سفر احمدی نژاد به نیجر که چهارمین کشور تولید کننده اورانیوم در جهان است، انتظار می رود به منظور تامین اورانیوم مورد نیاز ایران برای فعالیت‌های هسته‌ای این کشور صورت گرفته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بزبزه قندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
4
اونجا هم مگه مشایی رو میشناسن ؟؟؟؟؟
soleiman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
2
انگار نه انگار در بوشهر زمین لرزه ای به وسعت بالای 6درجه رشتر آمده است. باید پرسید نیجر در کجای اقتصادی، سیاست خارجه، فرهنگی، نظامی و اجتماعی کشورمان قرار دارد که احمدی نژاد در ماههای پایانی عمر دولت ناکارآمدش راهی آن کشور میشود. حتما دادستان قلابی خرید کیک زرد صدام از نیجر شنیده اید؟ آیا می دانید یکی از دلایل جنگ آمرکیا علیه صدام در سال 2003همین خرید کیک زرد از نیجر بود؟ باور کنید سفر به نیر نه تنها سودی برای کشور ندارد بلکه ممکن است زیانبار نیز باشد.
خواهشن از ایشان بخواهید همان سفرهای استانی زیانبار کافی است به نیجر نره
تافردا
|
Tajikistan
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
2
بسمه تعالی
این سفرهای تفریحی سیاختی برای ایران هیچ سودکه نداردهیچ ،اوضاع رابااین ادبیات رئیس جمهورآشفته ترمی کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین