کد خبر: ۱۹۰۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵

کاهش ۳۰ درصدی تعداد مسافرت‌های هوایی در نوروز امسال

رئیس انجمن شرکتهای هواپیمایی از کاهش 30 درصدی تعداد مسافرت‌های هوایی در نوروز امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهر نوشت: عبدالرضا موسوی  با اشاره به تعداد پروازهای نوروزی امسال، اظهار داشت: امسال آمار مساعدی برای پروازهای نوروزی نداشتیم و تعداد پروازها نسبت به سال گذشته کمتر بود.

رئیس انجمن شرکتهای هواپیمایی تصریح کرد: ما هنوز آمار رسمی نداریم اما وضعیت بازار نشان می دهد که حداقل تعداد مسافرتهای هوایی با 30 درصد کاهش روبرو شده باشد.

وی با بیان اینکه پروازهای خارجی هم با کاهش روبرو شده است، گفت: امسال تعداد مسافران هوایی کاهش زیادی داشت که افزایش قیمت بلیت هواپیما و قیمت ارز در آن تاثیر گذار بوده است.

موسوی در خصوص ممنوعیت پروازهای چارتری از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: به دنبال این هستیم تا جلساتی را در این مورد با سازمان برگزار کنیم.

در برنامه نوروزي امسال كه از 24 اسفندماه 91 آغاز و تا 16فروردين ماه 92 ادامه داشت، در مجموع 14 هزار و 362 پرواز داخلي و خارجي از آسمان كشور انجام شد که از اين تعداد پرواز 9 هزار و 977 پرواز داخلي و 4 هزار و 385 پرواز بين المللي بوده است.

به طور ميانگين در سفرهاي نوروزي تعداد يك ميليون و 197 هزار و 240هزار مسافر در مسيرهاي داخلي و تعداد 701هزار و 600 مسافر در مسيرهاي خارجي جابه جا شده اند كه در مجموع حدود 1ميليون و 898 هزار و 840 مسافر نوروزي از طريق بخش هوايي سفر كرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
من عاشق مسافرتم ولی متاسفانه بااینکه کارمندهستم ودرآمدمستقل ازهمسرم دارم ،بعلت گرونی هزینه سفر،نتونستم هیچ جایی برم!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین