کد خبر: ۱۹۰۹۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱

زورگیر 16ساله حین استحمام دستگیرشد

رییس کلانتری 139 مرزداران گفت: یک زورگیر 16 ساله که توسط چاقو از شهروندان زورگیری می‌کرد، توسط پلیس پلیس فاتب دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرگرد فقیه در تشریح خبر فوق اعلام داشت: ماموران واحد گشت در حین انجام وظیفه در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی، تقاطع ارغوان بودند که فردی سراسیمه به آنان مراجعه کرد و اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه موتورسیکلت با دونفر سرنشین که سنشان زیر 18 سال بود، روبروی من توقف کرده و یکی از آنان از موتور سیکلت پیاده شد ویک چاقو دور گردن من قرار داد و اقدام به سرقت گوشی و کیف پولم کرد.

رییس کلانتری 139 مرزداران اذعان داشت: لذا شاکی به کلانتری انتقال داده شد و از طریق آلبوم عکس مجرمان یکی از متهمان به هویت محمد رضا شناسایی شد.
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با درآوردن اطلاعات لازم در خصوص متهم متوجه شدند که نامبرده پیش پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کند.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل سکونت متهم اعزام شدند و پس از دق الباب و حضور پدربزرگ متهم مشخص گردید زورگیر در خانه، در حال استحمام است.

سرگرد فقیه ادامه داد: ماموران با اجازه صاحب ملک وارد منزل شده و متهم را دستگیر و به مقر انتقال دادند و وی را مورد بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند.
رییس کلانتری 139 مرزداران ضمن اشاره به همکاری متهم در خصوص موقعیت مخفیگاه همدستش، ابراز داشت: پس از کسب اطلاعات لازم از متهم ماموران بلافاصله جهت دستگیری متهم دیگر پرونده به هویت ناصر 16 ساله اعزام شدند وتوانستند وی را در یکی از پارک های همان محدوده دستگیر و به مقر انتقال دهند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ناصر بدو ورود به کلانتری و مشاهده شاکیان لب به اعتراف گشود و به بیش از 10 فقره زورگیری به همین روش اعتراف کرد.
وی خاطر نشان کرد: در نهایت پرونده متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
2
19
در زمان خاتمی
۱. آیا پدیده زورگیری به این شدت وجود داشت؟
۲. آیا اگر هم وجود داشت زورگیران زیر ۲۰ سال اصلا قابل تصور بودند؟

وقتی دولت با سیاست‌های جاهلانه و خودپرستانه‌اش در عمل تبدیل به یک زورگیر بزرگ شده است که فرصت‌های پیشرفت و ترقی کشور را به معضل و گداپروری تبدیل کرده است، در درازمدت باید منتظر پیامدهای بزرگتری از این دوران تاریک احمدی نژآدی باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
11
باز هم دولت خدمتگزار به دروغگویی خودش به مردم ادامه بده . بدا به حال آینده این کشور. کشیده شدن جوانها به این مرحله فاجعه بسیار بزرگیه که دولتمردان به اون توجهی ندارند. وضعیت بد اقتصادی و هدر دادن سرمایه مملکت در جاهایی خارج از این مرز و بوم از مهمترین دلایل این رفتارهاست .
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
9
کسی که بدون هیچ بینشی بیاد بشه ریس یه مملکت ازین بهتر نمیشه جوانان ما خیلی پاکن هیچ کس ذاتا دزدو جانی نیست باید ببینیم دلیل این همه بزه کاریا چیه
salam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
3
اعدام میشند دیگه نه؟چون با سلاح سرد اینکارو کردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین