کد خبر: ۱۹۱۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷

گلدان هوشمند!(عکس)

آیا به نگهداری از گل و گیاه در خانه علاقمند بوده، اما نگران طول عمر و چگونگی رسیدگی به آنها هستید؟ "باغ گیاهی هوشمند" می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. هر باغ گیاهی هوشمند به صورت استاندارد با سه محفظه برای ریحان، آویشن و بادرنجبویه عرضه می شود، اما محفظه‌های دیگر برای فلفل چیلی، گوجه فرنگی کوچک، اسفناج و ... نیز موجود هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیا به نگهداری از گل و گیاه در خانه علاقمند بوده، اما نگران طول عمر و چگونگی رسیدگی به آنها هستید؟ "باغ گیاهی هوشمند" می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. باغ گیاهی هوشمند ترکیبی از سه گلدان خلاقانه و کارآمد با ابعاد30 × 12 × 29سانتیمتر و وزن 850 گرم است. ترکیب این سه گلدان از طراحی زیبا، ساده و ظریفی برخوردار بوده و این اجازه را می دهد تا سه گیاه مختلف را به صورت همزمان پرورش دهید.

به گزارش زیست نیوز،هر باغ گیاهی هوشمند به صورت استاندارد با سه محفظه برای ریحان، آویشن و بادرنجبویه عرضه می شود، اما محفظه‌های دیگر برای فلفل چیلی، گوجه فرنگی کوچک، اسفناجو ... نیز موجود هستند. باغ گیاهی هوشمند از ابزار رشد منحصر به فردی سود می برد که در آن مواد نانوتک، ریشه گیاهان را با مقدار مناسب از اکسیژن، آب و مواد مغذی تغذیه می کنند. افزون بر این، سیستم روشناییLED، نور لازم برای رشد گیاهان را در شرایطی که تنها نیازمند مصرف 6 وات انرژی است، فراهم می کند. قیمت این باغ کوچک و مینیاتوری 39 دلار است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین