کد خبر: ۱۹۱۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

تحلیل و پيش بينی قيمت سکه در ميان مدت

بسياري از معامله گران بورس و بازارهاي جهاني به اين وسيله و البته با توجه به اخبار و تحليل هاي بنيادي معامله مي کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از شکستن نقطه حمايتي قوي قيمت سکه در يک ميليون و 451هزار تومان، شاهد افزايش حجم فروش و شکل گيري روندي نزولي در قيمت سکه بوديم. اما اين نزول تا کجا ادامه مي يابد و چگونه فاقد اعتبار مي شود.
 
ابتدا براي مخاطباني که با تحليل تکنيکال آشنايي ندارند بايد گفت که اين تحليل صرفا بر مبناي بررسي و آناليز نمودار قيمت به وسيله توابع و انديکاتورهاي رياضي و با استفاده از نرم افزارهاي «تريدر» صورت مي گيرد. به طوري که از طريق آن نقاط اشباع خريد و فروش و همچنين حد صعود و سقوط قيمت در آينده مشخص مي شود.
 
بسياري از معامله گران بورس و بازارهاي جهاني به اين وسيله و البته با توجه به اخبار و تحليل هاي بنيادي معامله مي کنند.
 
در قيمت کنوني سکه، به‌وسيله تحليل تکنيکال و با رسم ترازهاي فيبوناچي مشاهده مي شود تا زماني که که قيمت بين دو خط روند يک و دو، نشان داده شده در شکل باشد و از آنها عبور نکند روند نزولي قيمت سکه ادامه مي يابد. بنابراين تحليل قسمت هر قطعه سکه بهار آزادي طرح جديد، پتانسيل کاهش تا قيمت يک ميليون و 213هزار تومان را دارد و اين نقطه حمايتي قوي را در قيمت ايجاد مي کند.
 
بايد توجه داشت که صعودهاي مقطعي تا زماني که قيمت بين اين دو خط روند حرکت مي کند فقط به معناي اصلاح قيمت تلقي شده و نشان از آغاز روند صعودي ندارد، بلکه هر افزايش قيمت فرصت فروش و خروج از بازار خواهد بود.
 
مي توان گفت تا زماني که ريتم ريزش قيمت ها پر شتاب و ريتم اصلاح قيمت و افزايش، آرام صورت بگيرد روند نزولي بازار ادامه دارد.جدول مقابل سطوح حمايت و مقاومت هفتگي را در قيمت هاي سکه و دلار نشان مي دهد.
 
زماني که قيمت ها در بالاي سطوح مرکزي باشد احتمال اشباع خريد بسيار است و خريد بسيار پر ريسک به نظر مي رسد. همچنين زماني که قيمت ها در پايين سطوح مرکزي باشند احتمال اشباع فروش بوده و فروش ريسک بيشتري دارد.
 
به گزارش خراسان،هرچه در طول هفته قيمت به سطوح بالاي مقاومت و يا حمايت برود احتمال بازگشت آن بيشتر شده و در صورت شکستن حمايت ويا مقاومت احتمال عبور به سطوح بعدي نيز بسيار است.
 
سطوح حمايت و مقاومت سکه و دلار هفتگي
 
سکه    دلار
 
1520 3770 مقاومت 3
 
1488 3700 مقاومت 2
 
1433 3600 مقاومت 1
 
1399 3525 سطح مرکزي
 
1344 3430 حمايت 1
 
1310 3350 حمايت 2
 
1255 3255 حمايت 3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
999
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
1
نقی!
عباس معصومیه؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین