کد خبر: ۱۹۱۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

صرفا جهت اطلاع: دلیل گرونیه چیه معاون اول؟

صرفا جهت اطلاع این هفته از تغییر رفتارهای ناگهانی برخی افراد در آستانه انتخابات تا بازار بدون نظارت دارو و موضع عجیب معاون اول در این زمینه رو شامل میشه.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ واحدمرکزی خبر نوشت:  ما را ببر آنجا که ...

اختراع ماشین زمان ! یه خبر اومد تو بعضی رسانه ها از یه آدم با اعتماد به نفسی که ادعا کرده ماشین زمان اختراع کرده. اینکه آینده رو تا هشت سال دیگه می یاره جلوی چشممون، بماند، گفته یه ماشین زمانم داره میسازه که آدما رو باهاش بفرسته  به آینده، فقط یه مشکل کوچولو داره  که هنوز راهی برای برگردوندنشون از آینده پیدا نکرده.

شجاعی، خبرنگار واحد مرکزی خبر هم بلافاصله بخشی از سریال پنجمین خورشید رو پخش کرد و گفت فکر کنم طرف فیلم و سریال زیاده می بینه ها.  به قول شجاعی چه اتفاقی می افته که این جور چیزا به ذهن برخی ها می زنه  ،این واقعا قابل بررسیه.

همه مقصرند جز مسئولان

(معاون اول رییس جمهور درباره گرانی دارو: پول به اندازه کافی دادیم مثل سال گذشته برای دارو ، دارو هم آمده،  دارو رو باید 20 تومن بدن 100 تومن می دن.)

پس دلیل گرونیه دارو چیه آقای معاون اول.

(معاون اول رییس جمهور: کی نظارت می کنه بر این داروخانه؟  یه قطره چشم رو دکتر برای من نوشته برای فشار، هر قطره ای 1000 تومن.)

خبرنگار ؛ جانا سخن از زبان ما می گویی . بله نظارت نیست حالا ممکنه لطفا یک سوال دیگه رو هم جواب بدید که چه کسی باید نظارت کنه بر اوضاع بازار دارو وبازارهای دیگه؟

معاون اول رییس جمهور : ببین الان هی داری دنبال ضعف می گردی.

خبرنگار: واقعا مشکل مردمه آقای دکتر.



با جنبه به این میگن

وقتی یه مسئول  تو مصاحبه جنبه داره، عصبانی ام نمیشه ، یعنی این.

(مصاحبه با عزیزی رییس فدراسیون کشتی با چوخه که چند بار طرف میخواد مصاحبه کنه اما با پارازیت های مختلف مصاحبه رو قطع می کنند.)

تلویزیون یا شورای حل اختلاف

در یک برنامه تلویزیونی با حضور بهداد سلیمی ملی پوش وزنه برداری و کوروش باقری مربی تیم ملی مجری برنامه از دو طرف دعوا می خواد همه چیزو رو آنتن زنده بریزن رو دایره ، بلکه به نتیجه برسه.

و وقتی دعوای طرفین بالا می گیره مجری آچمز میشه و می خواد که مسئولان برنامه آیتمی پخش کنند برای تنفس.

ثبت احوال یا اموات

(مصاحبه با شهروند قمی که گواهی فوتش از نوشهر صادر شده: ثبت احوال که رفتیم به ما گفتند که شما با این کارت ملی و شناسنامه فوت کردید ) طرف ساکن قم باشه ، گواهی فوتشو از نوشهر بدن دستشم جالبه ها ، یعنی یه چیزی تو مایه های  مردی خودت خبر نداری (شهروند قمی: حالا چرا در نوشهر بنده فوت کردم ...؟)

واگذاری ...

مشکل سرپرست وزارت بهداشت با کلمه واگذاری.

در مورد این تصمیمتان توضیح می دید که قراره مدیریت بخش های تخصصی بیمارستان ها رو واگذار کنید؟

طریقت منفرد: اسمش واگذاری نیست در عمل هم واگذاری نیست.

خبرنگار : خب پس یعنی چی؟

طریقت منفرد: واگذاری کار مردم به مردم . بنابراین اگه من خدمتگزار صفم باید اختیارو بدم به صف

خبرنگار: خب اختیارو بدن یعنی واگذار بشه دیگه؟

طریقت منفرد : بازم گفت واگذار بشه

جهت اطلاع میراث فرهنگی

اهالی روستایی در استان خراسان رضوی که با مشاهده تخریب آثار باستانی خودشون دست به کار مرمت افتاده اند به جای میراث فرهنگی.

مصاحبه با یکی از اهالی: با دست و پنجه خودمون اینو گل گرفتیم که پایین نیاید

صرفا جهت اطلاع مسئولان میراث فرهنگی

اینم از پشت صحنه ات دکتر

این آیتم صرفا جهت وزیر خندان امور خارجه(صالحی خطاب به تصویربرداران:  تصویر ما رو که کسی نشون نمیده -  نه صدا و سیما نه چیزی ، صدا و سیما تا بازی سیاسی نکنیم ماها که نشون نمیده) دکتر اینم به خاطر شما که تصویر پشت صحنه تم نشون دادیم.

تغییر رفتارهای ناگهانی

شاید سوال کنید چرا سوژه هامون انتخاباتی نیست ما برای اینکه "سیاسیون علنی وغیر علنی "نگن گوشه حرفمون رو به اونا بوده فعلا چیزی نمی گیم اما نمی دونیم  نزدیک انتخابات که میشه چرا بعضیا انقدر رقیق القلب ومظلوم می شن  ، برخیها هم مثل قند خون میزان پاسخگویی شون میره بالا .بعضی هم یاد عملکرد دوران خودشون می افتند .یه سری هم هی می خوان  درباره مشکلات راه حل اساسی بدن .برخی هم رودربایستی رو می ذارند کنار ومستقیم وغیر مستقیم از تریبون و امکانات عمومی به نفع نامزد خودشون استفاده می کنند. البته بعضی هم عاشق عدد صفر می شند، هی سیاه نمایی.

خبرنگار: شما می دونید بعضی ها نزدیکی های انتخابات چرا یه جور دیگه می شن ؟خدا حافظ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
4
معاون اول که کلا تعطیله !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین