کد خبر: ۱۹۱۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

وزیر دادگستری هفته آینده درباره نقش 4 نماینده در پرونده اختلاس توضیح می‌دهد

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: دو نفر از نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری در خصوص نقش چهار نماینده در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی سوال کرده‌اند که وزیر هفته آینده باید با حضور در مجلس به این سؤال پاسخ دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اللهیار ملکشاهی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه کمیسیون حقوقی قضایی هفته آینده میزبان وزیر دادگستری است، اظهار داشت: 2 نفر از نمایندگان مجلس از مرتضی بختیاری در خصوص نقش چهار نماینده در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی سوال کردند.

وی تصریح کرد: نماینده‌های سئوال‌کننده از وزیر دادگستری سئوال کردند که آیا این نمایندگان در پرونده مذکور نقش داشته‌اند یا خیر؟ اگر نقش داشته‌اند آیا به اتهامات آن‌ها رسیدگی شده یا خیر و اگر نقش نداشته‌اند چرا در این زمینه اطلاع رسانی نمی‌شود.

گفتنی است؛ در تابستان سال 1390 موضوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مطرح شد که در همین راستا تعداد زیادی از عوامل و افراد مرتبط با آن دستگیر شدند که حکم بعضی از آنها از جمله چهار متهم ردیف اول صادر و به اعدام محکوم شدند در همان زمان زمزمه نقش داشتن چهار نماینده در این پرونده نیز در رسانه‌ها مطرح شده بود اما در این زمینه اطلاع رسانی لازم نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ج ل ا ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
2
نگوووووووووووووووو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین