کد خبر: ۱۹۱۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

ناگفته‎های زاکانی از انتخابات 84: احمدی‌نژاد به جای یک بار دو بار امضا کرد

دبیر جمعیت رهپویان و عضو شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در جمع دانشجویان به بیان ناگفته هایی از انتخابات ریاست جمهوری 84 پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی روز گذشته در جمع دانشجویان  انجمن مستقل در دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به این سؤال که شما در سال 84 رئیس ستاد قالیباف بودید اما اکنون ائتلافی که وی عضو آن است را قبول ندارید، نظرتان در این زمینه چیست، گفت: بنده بارها این مسئله را توضیح دادم در سال 83 یک چارچوب تنظیم شد و در واقع در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب 5 نفر نامزد ریاست جمهوری وارد عرصه رقابت شدند و قرار شد طبق نظرسنجی ها کسی که بالاتر است به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شود.
 
وی اظهار داشت در 27 اذر در یک جلسه به خاطر اتفاقاتی که رخ داده بود آقای ولایتی کناره گیری کرد و دوستان برخلاف وعده های خود در 21 اسفند سال 83 لاریجانی را زودتر از موعد به عنوان کاندیدای نهاییی برگزیدند که باعث جدایی آقایان توکلی، رضایی، احمدی نژآد و قالیباف از آنها شد و این چهار نفر ائتلاف جدیدی را شکل دادند.
 
زاکانی گفت: همه این نامزدها میثاق نامه ای را امضا کردند و حتی احمدی نژاد به جای یک بار دو بار امضا کرد و در نهایت 5 نفر به عنوان مرضی الطرفین انتخاب کردند که بنده نیز یکی از آنها بودم.
 
وی اضافه کرد: بر این اساس در ستاد آبادگران رأی‌گیری و چمران به عنوان سخنگوی آبادگران و بنده نیز مسئول ستاد اجرایی آن شدم.
 
زاکانی افزود: از بین 4 نفر بنده مورد وثوق همه بودم و آقای قالیباف دو بار با من صحبت کرد که مسئول ستادش باشم همچنین آقای احمدی‌نژاد و زریبافان نیز این خواسته را از من داشتند ولی من در جواب به آنها گفتم مسئول ستاد فردی نمی‌شوم و در واقع مسئول ستاد این ائتلاف و کاندیدای نهایی آن خواهم بود.
 
دبیرکل جمعیت رهپویان ادامه داد: قرار بر این شد که به جای 12 خرداد، 5 خرداد یک نظرسنجی صورت گیرد که این کار انجام شد و در پنجم خرداد احمدی‌نژاد 14.5 درصد و قالیباف 22.5 درصد نظرسنجی‌ها را به خود اختصاص دادند از این‌رو باید گفت که براساس شرع باید به تعهداتم عمل می‌کردم و در واقع بنده مسئول ستاد ائتلاف بودم نه مسئول ستاد یک فرد. از این‌رو وفای به عهد یک اصل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
11
یعنی تیتر زدنت غوغاست...
خیلی خوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
خیلی خوب
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین