کد خبر: ۱۹۱۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

چرخ‌های کامیون جان سرنشینش راگرفت

در حادثه‌ای ناگوار در محور دندی - تکاب سرنشین کامیون در زیر چرخ‌های این خودرو جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرنشین ۳۴ ساله کامیون در محور «دندی – تکاب» در استان که برای بررسی نقص فنی به زیر خودرو رفته بود در اثر حرکت ناگهانی کامیون زیر چرخ‌ها ماند و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در این زمینه اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور « دندی – تکاب» بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

بروز مهدیخانی افزود: ماموران با حضور در محل دریافتند راننده کامیون به نام «محمد هاشم رزی» ۳۶ ساله به همراه برادر ۳۴ ساله‌اش به نام «حسینعلی رزی» به علت نقص فنی خودرو در حوالی روستای «قلعه جوق» در کنار جاده توقف می‌کنند.

به گزارش فارس،وی خاطرنشان کرد: سرنشین کامیون برای بررسی نقص فنی به زیر کامیون می‌رود و به عللی خودرو حرکت کرده و سرنشین در زیر چرخ‌های خودرو می‌ماند و فوت می‌کند.چرخ‌های کامیون جان سرنشینش را گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آقای ایمنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
1
5
احتمال زیاد در حین انجام کارش در زنجان زلزله ی خفیفی رخ داد که باعث حرکت کامیون شد و چون ایشون هم موارد ایمنی رو رعایت نکرده بود اینطوری شد .... باید دقت کنید که هروقت میخواین برای تعمیرات زیر ماشین برید موارد ایمنی رو رعایت کنین چون زلزله همیشه در کمینه !!! این روزها همه زلزله رو می پان!! شما چطور ؟؟
ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم و درخواست صبری جزیل از خدا برای بازماندگان این سانحه ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین