کد خبر: ۱۹۱۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

دستگیری جاعل حرفه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای و کشف 14 فقره کلاهبرداری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرامرز به‌گذر امروز از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای و کشف 14 فقره کلاهبرداری خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره جیب‌بری از داخل خودرو در سطح شهر همدان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس ضمن رسیدگی و پیگیری یک فقره چک بانکی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان که در بانک وصول شده بود با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی مشخصات و محل سکونت فرد وصول‌کننده شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری فرد مذکور مشخص شد که تصویر وی با تصویر وصول‌کننده چک در بانک مطابقت ندارد و وی نیز منکر هر گونه سرقتی شد و اعلام داشت که در شهریور 91 در یکی از خیابان‌های همدان به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو سواری روآ با سه نفر سرنشین شده که محتویات کیف دستی وی از جمله گواهینامه، کارت ملی و... به سرقت رفته و مراتب را به کلانتری مربوطه اعلام کرده که با بررسی انجام شده اظهارات وی صحت داشت و سارقان با مدارک مسروقه وی اقدام به وصول چک کرده بودند.

به‌گذر ادامه داد: دقت و تیزهوشی کارآگاهان در زمان بازرسی از منزل فرد یاد شده که ادعا می‌کرد بی‌گناه است با کشف یک دسته چک به نام «س ـ ی» که تمام اوراق آن مصرف شده بود پرده از راز جرائم دیگری مثل جعل و کلاهبرداری برداشت.

وی تصریح کرد: در ادامه استعلام از بانک و اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مالک اصلی دسته چک شناسایی و مشخص شد دسته چک وی مفقود شده است و متهم مذکور پس از پیدا کرده دسته چک، بدون اینکه آن را به بانک و یا مالکش مسترد کند، با جعل امضا و نوشتن مندرجات 14 فقره از چک‌ها، جمعاً حدود 21 میلیون ریال از 14 نفر کلاهبرداری کرده بود که در تحقیقات به عمل آمده راهی جز بیان حقیقت نداشت.

به گزارش فارس،رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام و با قرار قضایی روانه زندان شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
6
14 فقره کلاهبرداری آن هم جمعا دو میلیون و یکصد هزار تومن!!!

خسته تباشین!!! آقای خاوری خوین؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین