کد خبر: ۱۹۱۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

پزشك قلابي دستگیر شد

رئيس حفاظت واطلاعات دادگستري استان كرمان از دستگيري پزشك قلابي در کرمان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي شفيعي با بیان این مطلب گفت: متهم دستگير شده آشنائي كمي با مسائل پزشكي داشته و با جعل مهر و اوراق پزشكي تحت عنوان پزشك متخصص، مردم را فريب مي داده است.

وي بيان داشت: متهم مذكور با ظاهري آراسته و فريبنده خود را به عنوان پزشك متخصص قلب وعروق معرفي كرده و با اين ترفند كه فردي با نفوذ در دستگاههاي دولتي است اطمينان قربانيان خود را جلب مي کرده است.

اين مسئول قضایی با اشاره به مراجعه اين متهم به چند مسئول و چند تن از قضات با همین عنوان اظهار داشت: اكثر قربانيان اين متهم خانم هستند كه درمواردي حتي براي آنها نسخه پزشکی نیز تجویز کرده و در پی ارتباط با آنها و وعده ازدواج از آنها سوءاستفاده و کلاهبرداری کرده است.

شفيعي تصريح كرد: اين متهم برای سير تشريفات قانوني تحويل مراجع قضائي استان کرمان شده است.

وي با تایکد بر لزوم هوشياري و دقت نظر مردم در مواجهه با اينگونه افراد تصریح کرد : مردم مي توانند هرگونه مواجهه با افراد مشكوك وهمچنين هرگونه تخلف و تخطي از قانون را از طريق تلفن گوياي حفاظت و اطلاعات دادگستري اطلاع داده تا در اسرع وقت پيگيري  شود.

به گزارش مهر،رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان یادآور شد: این مجموعه ضمن رصد همه موارد ثبت شده در سامانه تلفن گویا رسیدگی به موارد ذکر شده از طریق این سامانه را در اولویت قرار داده و پیگیری آنها را مد نظر دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پیراسته فر
|
United States of America
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
1
حالا این آقای دکتر قلابی"فاقدمدرک"کارش چطوربوده،آنطوری که دراین گزارش آمده،واقعاًدراموردرمان کسی قربانی شده ویا اینکه درمانش تبحرداشته ولی فاقدمدرک بوده،که اگر شق دوم بوده ،به سازمان پزشکی پیشنهادمی شود یک مدرک طبابت"تجربی"به او اعطاکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین