کد خبر: ۱۹۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

كشف يك تن ترياك وهروئين

در عمليات پليس شهرستان سيب و سوران سيستان و بلوچستان بيش از يك تن و 200 كيلو گرم ترياك و هروئين از سوداگران مرگ كشف و ضبط شد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح روز گذشته قاچاقچيان و سوداگران مرگ كه قصد داشتند يك محموله بزرگ ترياك و هروئين را با يك دستگاه خودرو تويوتا به شهرستان هاي خاش و ايرانشهر منتقل كنند با هوشياري و اقدام به موقع ماموران انتظامي شهرستان سيب و سوران در اجراي نيت شوم خود ناكام ماندند .
 
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر گفت : با اقدامات تخصصي و اشرافيت اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سيب و سوران اين محموله مواد مخدر در منطقه دهان اين شهرستان مورد شناسايي قرار گرفت و در عمليات موفقيت آميز جان بركفان نيروي انتظامي كشف و ضبط شد .
 
سردار حميد فهيمي راد افزود : پليس مبارزه با مواد مخدر سيب و سوران بدنبال كسب اخباري مبني بر اينكه سوداگران مرگ پس از وارد كردن مواد مخدر از راه هاي صعب العبور محموله هاي مواد مخدر را با ماشين هاي تيزرو از مسيرهاي روستايي به شهرهاي مركزي منتقل مي كنند بلافاصله اكيپ هايي از پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان امداد اين شهرستان كليه محورهايي فرعي و محل هاي تردد قاچاقچيان مواد مخدر را تحت كنترل قرار دادند .
 
وي بيان داشت : با تلاش چند روز ماموران روز گذشته سوداگران مرگ كه در حال انتقال يك تن و 229 كيلو گرم ترياك و 30 كيلو گرم هروئين بودند در منطقه دهان شهرستان سيب و سوران با اقدام به موقع ماموران زمينگير شدند .
 
اين مقام ارشد انتظامي سيستان و بلوچستان اظهار داشت : قاچاقچيان مواد مخدر براي فرار از دست پليس با تيراندازي مسلحانه قصد فرار داشتند كه در اين درگيري مسلحانه ماموران دو نفر از قاچاقچيان مسلح را به هلاكت رساندند .
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران،وي خاطر نشان كرد : علاوه بر كشف اين محموله مواد مخدر يك قبضه سلاح جنگي نيز قاچاقچيان كشف و ضبط شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین