کد خبر: ۱۹۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
دهقان:

کنگره حزب اعتدال و توسعه اوایل خرداد برگزار می‌شود

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به فعالیت تشکل متبوعش در انتخابات،گفت: کنگره انتخاباتی این حزب هفته اول خرداد در تهران برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری کنگره انتخاباتی حزب متبوعش در هفته اول خرداد ماه خبر داد و گفت: این کنگره پس از شروع برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود و حزب با توجه به اینکه کاندیدای خود را "حسن روحانی" معرفی کرده، در حال آماده سازی و تجهیزات ستاد انتخاباتیش در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که حسن روحانی به تدریج با شیب ملایم در بین آحاد مردم نفوذ کرده و ما به آینده امیدواریم که شاهد انتخاباتی رقابتی و به دور از حاشیه باشیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه افزود: مهمترین دلیل حزب اعتدال و توسعه برای حضور در انتخابات، تحقق حماسه سیاسی که با حماسه حضور و مشارکت حداکثری آحاد ملت تحقق پذیر هست در نظر گرفته شده است.

دهقان درخصوص انتخابات شوراها نیز گفت: حزب در این دوره از انتخابات شوراها از نیروهای نزدیک به خود در سراسر کشور حمایت خواهد کرد. این افراد یا از نیروهای اختصاصی و یا از نیروهای نزدیک به حزب اعتدال و توسعه انتخاب می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه به نظر می رسد ظرف دو هفته گذشته برخی از جریانات سیاسی مقوله تخریب را مد نظر قرار داده اند، تاکید کرد: اخلاق انتخاباتی می طلبد جریان های فکری، سیاسی درون نظام رویکرد منصفانه و اخلاق مدارانه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند.و جریان های سیاسی بیشتر نگاه ایجابی داشته باشند و به نقطه نظرات خود بپردازند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: برهمه جریان های فکری، سیاسی فرض است از حوادث سال 88 عبرت بگیرند و اصل را بر قانون مداری بگذارند. آنچه مهم است منافع ملی است نه منافع جناحی و گروهی براین اساس انتظار داریم همه جریانات سیاسی به قانون التزام داشته باشند. برای مثال شورای نگهبان نهادی است که از فردای انقلاب اسلامی در قانون پیش بینی شد و فصل الخطاب صلاحیت نامزدها در انتخابات است به همین جهت همه باید به تصمیم این نهاد تمکین کنند و همه جریانات فکری و سیاسی التزام عملی خود به احکام شورای نگهبان را نشان دهند.

 دهقان در پایان این گفت‌وگو اظهار داشت: صرف اینکه در لفظ و بیان بگوییم قانون را قبول داریم کفایت نمی کند آن را باید در عمل نشان دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین