کد خبر: ۱۹۲۲۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲

گزیده اخبار انتخاباتی 5 اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اخبار انتخاباتی:

· هيچ وقت اعتقادي به تقلب نداشتم

مصطفی کواکبیان كه يكي از كانديداهاي غيراصولگراي انتخابات پيش رو است رو گذشته به تشریح شعار انتخاباتی خود پرداخت و گفت: "زنده باد اصلاحات" شعار انتخاباتی ماست اما نام دولت آینده را "اخلاق" نام‌گذاری کرده‌ام. وي در پاسخ به این سوالی که در جریان انتخابات سال 88 عمده بهانه جریان اصلاحات برای شکست در انتخابات ریاست جمهوری تقلب بود، آیا شما هم عقیده داشتید که تقلب صورت گرفته است یا خیر؟ افزود: من از ابتدا اعتقادی به تقلب نداشتم و در همان روزهای اول اعلام کردم هرچه بخواهید تخلف شده است اما تقلب را رد می‌کنم.

· ابوترابی: مساله سیاست خارجی رابطه با آمریکا نیست

ابوترابی: مساله سیاست خارجی رابطه با آمریکا نیست. ما باید راهبرد سیاست خارجی خود را بر اساس گفتمان مبتنی بر علم و اخلاق و در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی تعریف کنیم.

· پورمحمدی؛ سخنگوی اکثریت

پورمحمدی: مردم مسئولان از دعواهای بیهوده بپرهیزند؛اکثریت قاطع ملت ما می‌گویند می‌خواهیم تابع اسلام باشیم، می‌خواهیم متدین و مقید به حجاب باشیم و نمی‌خواهیم مانند شما غربیان زندگی کنیم.

· باهنر: عارف، جهانگیری، شریعتمداری و روحانی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات هستند.

باهنر: عارف، جهانگیری، شریعتمداری و روحانی کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات هستند. در این انتخابات آن طور که احمدی‌نژاد می‌خواهد دوقطبی دیو و فرشته تکرار نخواهد شد.

· علی یونسی خبر داد: تاکید هاشمی بر ائتلاف سه اصلاح طلب

حجت‌الاسلام والمسلمین یونسی در نشستی که از سوی سازمان جوانان حزب اسلامی کار و با همکاری جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» برگزار شد، اظهار کرد: باید بین کسانی که «بر نظام» و «در نظام» هستند فرق قائل شد. کسانی که اساس نظام را قبول ندارند ممکن است که راهی قهرآمیز را انتخاب کنند اما کسانی که درون نظام هستند راهی جز اصلاح را قبول نخواهند کرد.

در این نشست یکی از حاضران، درباره اخبار منتشر ده مبنی بر پیشنهاد هاشمی برای ائتلاف جهانگیری، روحانی و خاتمی پرسید که وزیر پیشین اطلاعات در این باره گفت: ما امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد و هنوز برای این اتفاق دیر نشده است و آقای هاشمی هم تاکید دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.

· یکی از «برخی ها» شناسایی شد

محمد رضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به ادبیات اخیر احمدی نژاد گفت: اینکه رئیس جمهور می گوید اینها نمی گذارند من کار کنم منظورش ما هستیم.

وی افزود: رئیس جمهور بیشتر باید گوش دهد تا حرف بزند اما احمدی نژاد به جای گوش دادن حرف زد.

باهنر گفت: احمدی نژاد ابتدا می گفت تحریم ها ورق پاره هستند اما بعد از اینکه مشکلات اقتصادی افزایش پیدا کرد گفت تحریم ها فلج کننده هستند، ما باور داریم که تحریم ها نه کاغذ پاره هستند ونه فلج کننده باید یک حد وسطی برای آنان در نظر گرفت و وزنی را برایش در مشکلات اقتصادی قائل شد.

· سعیدی‌کیا: ائتلاف نمی‌کنم، کنار هم نمی‌کشم

وزیر پیشین مسکن با اشاره به آمادگی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با هیچ گروهی ائتلاف نخواهم کرد و به نفع هیچ فردی کنار نمی‌روم.

· احمد سالک: سفرهای احمدی نژاد برای تحمیل مشایی است

به نظر می‌رسد این سفرها و اقدامات دولت برای تحمیل مشایی به مردم است و احمدی‌نژاد تلاش می‌کند، مشایی را جا بیندازد اما مردم هوشیار هستند.

· صفارهرندی:از یک راوی شنیدم که مشایی را رحیمی به احمدی‌نژاد معرفی کرده است.

· حبيب الله عسگراولادي:بنی‌صدر نکات مثبت هم داشت اما در تولی به ولایت شکست قطعی خورد.

· سپاه آماده برخورد است

سردار خوشنواز فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی:سپاه همواره با تمام توان و با اشراف کامل در صحنه عملیاتی مقابله با فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همواره تحرکات دشمنان را رصد می‌کند و تحت کنترل کامل قرار می‌دهد. آمادگی برای مقابله هوشمندانه با فتنه جدید را داریم؛ البته امیدواریم فتنه‌های جدیدی هرگز رخ ندهد.

· مسعود پزشكيان: احمدی نژاد بهتر است در این روزهای اخر دولت را تعطیل كند و پول جاده سازی ها و احداث مدارس و بقیه عملكردها را میان مردم تقسیم كند.

· محسن رضایی: به مردم قول می‌دهم که نه تنها تحریم‌های اقتصادی را برمی‌داریم بلکه اقتصاد ایران را شکوفا می کنیم.

· آل اسحاق: ما و ائتلاف سه نفره فصل‌الخطاب بودن جامعتین را قبول داریم.

اخبار مربوط به دکتر روحانی

· روحانی: پنجه به سیمای یکدیگر انداختن قابل قبول نیست

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم یزد در مسجد حظیره، با بیان این‌که اکنون کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، اظهار کرد: قدرت ملی کشورمان در سایه یک انتخابات شکوهمند و نشاط سیاسی شکل می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
2
60
اینقدر خودتون رو کچل نکنین رییس جمهور آینده سید محمد خاتمی است، والسلام.
مجيدشيخي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
0
18
به نظرمن كانديداهابه جاي شعارهاي توخالي فكري به حال خريدمردم بكنندبرنامه ي اقتصادي قابل قبول بدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین