کد خبر: ۱۹۲۲۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

بسته پیشنهادی کارشناسان به دولت آینده از شبکه چهار ارائه می‌شود

مدیر گروه فرهنگی، اجتماعی شبکه چهار از تولید و پخش برنامه «در مسیر انتخاب» با رویکردی علمی و تخصصی به انتخابات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسن افشاری گفت: برنامه «در مسیرانتخاب» در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای در این گروه تهیه و تولید می‌شود و با یک نگاه آینده‌نگر به موضوعات فرهنگی، علمی و اقتصادی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، او درباره‌ی جزییات این برنامه خاطرنشان کرد: این برنامه با توجه به رویکرد شبکه چهار تلاش دارد تا موضوعات مرتبط با انتخابات را با نگاهی علمی و تخصصی بررسی کند؛ به طور مثال مباحث مرتبط با فناوری ارتباطات در کشور در حال گسترش است و در دو قسمت از این برنامه وضعیت فعلی IT در ایران و راه‌های رسیدن به شرایط مطلوب بررسی می‌شود تا اهمیت این موضوع و موضوعاتی از این دست به دولت آینده را گوشزد شود.

افشاری افزود: در حوزه اقتصادی نیز مبحث انرژی و چگونگی تولید انرژی های نو در ایران به عنوان یکی از سرفصل های برنامه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

او با بیان اینکه مبحث اقتصاد بدون نفت نیز یکی دیگر از موضوعات این برنامه تلویزیونی است، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود در مشهد مبنی بر اینکه وابستگی اقتصاد ما به نفت بایستی کاهش پیدا کند این محور نیز در اولویت های موضوعی برنامه در مسیر انتخاب» قرارگرفت.

به گفته افشاری، محورهای آموزش عالی، کار و اشتغال و شیوه‌های نوین کشاورزی نیز از دیگر مباحث این ویژه برنامه انتخاباتی خواهد بود.

مدیر گروه فرهنگی، اجتماعی گفت: اجرای این برنامه را مسعود خیرخواه بر عهده دارد و در هر قسمت موضوع برنامه با حضور سه کارشناس از استادان دانشگاه به بحث گذاشته می شود.

وی به دیگر بخش‌های متنوع برنامه اشاره کرد و افزود: این برنامه در قالب میزگرد اجرا می‌شود و در هر قسمت، صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره انتخابات پخش می‌شود. پخش گزارش‌های مردمی مرتبط با موضوع و میان برنامه‌های مختلف از دیگر بخش‌های این برنامه است.

افشاری درباره وجه تمایز این برنامه با سایر ویژه برنامه های انتخاباتی خاطرنشان کرد: این برنامه تلاش دارد توقعات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های نخبگان و دانشگاهیان را از دولت آینده درباره مباحث مختلف بیان کند و به کاندیداهای آینده ریاست جمهوری، بسته‌های اولویتی برای مدیریتی اثربخش و کارآ را در حوزه‌های مختلف پیشنهاد دهد.

برنامه «در مسیر انتخاب» به صورت هفتگی چهارشنبه‌ها ساعت 19 روی انتن شبکه چهار سیما می رود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
0
0
آیا در این برنامه از "کارشناسان ارشد"! هم دعوت می‌شود؟
لطف کنید تحقیق کرده و خبر را تکمیل کنید، تا بی دلیل وقت نزاریم!
ناشناس
|
India
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
0
0
ارشد از نظر صدا سیما ،حتما.
بهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
0
0
یاد بسته سیاست های پولی بانک مرکزی بخیر! آخه همه چی سه قفله شد!؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
0
0
سبک 4 فرق میکنه برنامه هاش نسبتا علمی تره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین