کد خبر: ۱۹۲۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰

سبحانی‌نیا: به جای پاسخگویی وعده‌ توخالی می‌دهند

حسین سبحانی‌نیا با انتقاد از سفرهای استانی هیات دولت، توضیح داد: دولت باید در سفرهای بی‌حاصل استانی خود- که تنها جنبه تبلیغاتی و شعاری دارد- تجدید نظر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نماینده نیشابور در مجلس با بیان اینکه خیز دولت برای افزایش سفرهای استانی غیر معمول است، تصریح کرد: در گذشته دولت سفرهای استانی را طبق روال انجام می‌داد اما امروز با شدت بخشیدن به این سفرها، قول‌های غیر عملی به مردم می‌دهد که این کار باعث تردید افکنی در جامعه می‌شود.

وي با تاکید بر اینکه شتاب گرفتن سفرهای استانی در ۴۵ روز مانده به انتخابات، بوی سیاسی می‌دهد، ادامه داد: دولت‌در ماه‌های‌پایانی کار خود به جای اینکه پاسخگو باشد تبدیل به منتقد شده و خیلی از مشکلات اقتصادی همچون تورم، گرانی و بیکاری را با فرافکنی به اشخاص و گروه های خاص مرتبط می‌کند. احمدی‌نژاد در سفرهای استانی برخی مسائل را مطرح می‌کند که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و این مسئله در فضای کنونی به صلاح کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: دولت به جای اینکه به این سفرها بپردازد باید برای از بین بردن مشکلات کشور برنامه‌ریزی و چاره اندیشی کند.

سبحانی نیا با تاکید براینکه هیات دولت باید به جای رفتن به سفرهای استانی به فکر مشکلات مردم باشد، ادامه داد: امروز بحث قیمت خودرو و بالا رفتن قیمت کالاهای اساسی مانند روغن مطرح است که هیات دولت باید به فکر اینگونه مسائل باشد و نه اینکه با سفرهای استانی هزینه‌های اضافی به کشور تحمیل کند.

به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه کشاندن تمام وزرای کابینه به سفرهای استانی برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی و شعاری است، گفت: با خالی شدن پایتخت از مسئولان قوه مجریه این فرصت برای سود جویان ایجاد می‌شود تا در بلشوی اقتصادی و عدم نظارت مسئولان به ادامه روند سودجویی‌های خود بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
soleiman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
1
3
آقای سبحانی نیا از ابتدا این سفرها بوی سیاسی می داد ولی به دلیل اینکه نمایندگان باصطلاح مردم خودشان را به خواب زده بودند و یا در سفرهای استانی احمدی نژادی بهره می بردند، موضوع سیاسی بودن این سفرها زیر سبیلی رد می شد. آقای عزیز اگر شما از رییس جمهور قانون گریز می خواهید پاسخگو باشد خودتان باید پاسخگو باشید که در 8سال کجا بودید تا شعارهای توخالی رییس دولت را برملا ساخته و او را به مجلس بکشانید.
هموطنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
1
1
سالهاست وعده توخالی می دن وتواین 8سال اخیرکه فاجعه ! اما موندم این انتقادها و اعتراض های نمایندگان ومسئولین تو این چندسال چرا نبوده وحالا همه باهم معترض شدن!
وقتی مردم اون سال کذایی اعتراض کردن گفتن فتنه ! حالا فتنه نیست؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین