کد خبر: ۱۹۲۷۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵

رایزنی سازمان حج با بانک ملی

رئیس سازمان حج درباره سپرده‌های مردم در نزد بانک‌ها نیز توضیح داد: بنده بارها اعلام کردم سپرده‌های مردم در اختیار بانک ها است و چیزی در حساب سازمان نیست. البته بحث مفصلی با بانک ملی در خصوص لزوم بازنگری در احتساب سود سپرده‌های مردم داشتیم و به نتایجی هم رسیده ایم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بحث مفصلی با بانک ملی درباره لزوم بازنگری در احتساب سود سپرده‌های حج مردم داشتیم و به نتایجی هم رسیده‌ایم که ان‌شاءالله گزارش آن در آینده تقدیم مردم می‌شود.

حجت الاسلام سیداحمد موسوی، آخرین اخبار مربوط به عملیات حج عمره ایرانیان را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در این مدت 267 هزار 901 عمره‌گزار ایرانی با 812 پرواز و در قالب یک‌هزار و 765 کاروان به کشور عربستان اعزام شده‌اند که‌ از مجموع پروازها 229 از سوی ماهان، 380 پرواز از سوی شرکت سعودی و 203 پرواز با شرکت ایران ایر انجام گرفته و در مجموع 53 درصد پروازها متعلق به شرکت‌های ایرانی بوده است.

رئیس سازمان حج و زیارت درخصوص فعالیت مراکز رفاهی و خدماتی در مکه مکرمه و مدینه منوره افزود: در راستای اسکان زائران عمره مجموعا 65 هتل پیش بینی شده که 39 مورد آن در مدینه منوره و 26 هتل دیگر در مکه مکرمه برای اسقرار پیش بینی شده است.

وی درباره حمل و نقل زائران گفت: حدود 90 دستگاه اتوبوس در 11 خط تعیین شده و در قالب حمل و نقل درون شهری در مکه و مدینه در راستای جابجایی زائران مشغول فعالیت شبانه روزی هستند.

موسوی ادامه داد: هم اینک چهار آشپزخانه الدخیل، زین، ابوجدائل و قحطانی با پخت تقریبی روزانه 77 هزار و 949 پرس در زمینه تهیه غذای گرم مشغول خدمات رسانی به زائران ایرانی هستند.

وی در رابطه با قیمت تمام شده حج تمتع سال 92 نیز گفت: قیمت تمام شده براساس ارز در اختیار محاسبه و تعیین می‌شود.
 مسئولان ذیربط، دستگاهها و نهادهای تصمیم گیرنده، سازمان حج و زیارت را از جدول تخصیص ارز مرجع حذف کرده‌اند؛ ولی باوجود گرانی و تورم موجود در کشور عربستان سعی کردیم تا نرخ هزینه‌های مربوط به اسکان، تغذیه، حمل و نقل و غیره به قیمت سال گذشته یا کمتر از آن محاسبه شود تا در این خصوص افزایش قیمتی نداشته باشیم؛ اما حذف ارز مرجع باعث افزایش قیمت تمام شده حج تمتع سال‌جاری شده است و سازمان حج در این زمینه هیچ نقشی ندارد.

به گزارش فارس،رئیس سازمان حج درباره سپرده‌های مردم در نزد بانک‌ها نیز توضیح داد: بنده بارها اعلام کردم سپرده‌های مردم در اختیار بانک ها است و چیزی در حساب سازمان نیست. البته بحث مفصلی با بانک ملی در خصوص لزوم بازنگری در احتساب سود سپرده‌های مردم داشتیم و به نتایجی هم رسیده که ان‌شاءالله گزارش آن در آینده تقدیم هموطنان عزیز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
0
6
طبق قانون بانک، حداکثر هر 4 سال وجه سپرده گذار دوبرابر می شود یعنی به یک میلیون در 8 سال سه میلیون سودتعلق میگیردحالا چرااینها باپرداخت چیزی حدود یک میلیون سروته قضیه را جمع می کنند نمیدانم در احتساب دیرکردها که به مراتب بیشتر هم از مردم میگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
0
5
عجب حرفی!
ادم خنده اش میگیره مگه قراربوده پولهای مردم کجا باشند تو بانکند و لی حساب سازمان که شما میتونید از حساب مردم صاحب امتیاز وام .و سود و .... بشوید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
0
6
زمان ودیعه گذاشتن یعنی سال 84 قیمت سکه تقریبا 90 هزار تومان بوده است که با یک میلیون تقریبا میشد 11 سکه تمام بهار ازادی. با احتساب قیمت هر سکه یک میلیون و سیصد هزار تومان الان ارزش یک میلون پول می شود چهاده میلیون و سیصد هزار تومان. یعنی سازمان حج باید یک مبلغی را هم به مردم برگرداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
0
2
اين حرفهاي مسئولان فقط توجيه است ولي بدانيد جنگ با خدا يعني نابودي خودتان هر جا هر كاري از نظر اقتصادي غلط انجام داديد اما در اين رابطه در برابر خدا ايستاده ايد و قطعا هيچ كس با خدا بجنگد پيروز نيست داستان اصحاب فيل را شنيده ايد امروز شما با سياستهاي غلط خودتان به جنگ و ضايع كردن حقوق حجاج بيت الحرام ميرويد بدانيد : كل نفس ذائقه الموت و در برابر قيامت و برزخ راه فرار نيست و بر دهانهايتان مهر زده ميشود اگر دين داريد از عذاب الهي بترسيد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین