کد خبر: ۱۹۲۷۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴

ماجرای "درگیری با احمدی‌نژاد در تبریز" چه بود؟

یکی از مالباختگان خود را به خودروی رئیس‌جمهور نزدیک می‌کند و خواسته حدود 60 هزار نفر از سرمایه‌گذاران این صندوق را که پس از تعطیلی صندوق بلاتکلیف مانده‌اند، با رئیس‌جمهور در میان می‌گذارد. در بین جمعیت، حرکت وی و تلاش این شهروند تبریزی برای رساندن حرف خود به رئیس‌جمهور، به درگیری تعبیر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سفر محمود احمدی‌نژاد به تبریز با حاشیه هایی همراه شد؛ حاشیه‌هایی که حتی برخی از سایت‌های خبری از آن به عنوان "درگیری با احمدی‌نژاد در تبریز" خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از تابناک، در مراسم استقبال از چهارمین سفر استانی رئیس‌جمهور به تبریز، که با حضور عده‌ای از حامیان احمدی‌نژاد در میدان ساعت و باغشمال تبریز آغاز شده بود، با ورود وی یک‌باره جوی متشنج پیدا کرد. در این بین عده‌ای از سپرده‌گذارانی که در صندوق قرض‌الحسنه نصر تبریز سرمایه‌گذاری کرده بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار "مال‌باختگان صندوق قرض‌الحسنه نصر تبریز" مقابل خودروی احمدی‌نژاد سدی کشیده و اعتراض خود را اعلام کردند.

در این میان یکی از مالباختگان خود را به خودروی رئیس‌جمهور نزدیک می‌کند و خواسته حدود 60 هزار نفر از سرمایه‌گذاران این صندوق را که پس از تعطیلی صندوق بلاتکلیف مانده‌اند، با رئیس‌جمهور در میان می‌گذارد. در بین جمعیت، حرکت وی و تلاش این شهروند تبریزی برای رساندن حرف خود به رئیس‌جمهور، به درگیری تعبیر می‌شود.

پس از حرکت این شهروند تبریزی، عده‌ای از حامیان رئیس‌جمهور سعی می‌کنند با دادن شعارهایی مانع از طرح درخواست نامبرده شوند که این شعارها با واکنش برخی دیگر از مردم مواجه می‌شود و آنان نیز از محافظان و شعاردهندگان می‌خواهند که اجازه دهند فرد مذکور درخواست خود از رئیس‌جمهور را مطرح کند.

یادآور می‌شود پیش از این و طی چند روز گذشته نیز سپرده‌گذاران صندوق نصر تبریز با اعتصاب مقابل استانداری خواهان رسیدگی به شکایت خود شده بودند.

موسسه قرض‌الحسنه نصر در سال ۱۳۸۰ در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور با هدف توسعه اقتصادی کشورمان تاسیس شد. این موسسه مدعی است وام قرض‌الحسنه با کارمزدهای ۲و۳و۴ درصد و حتی در برخی از موارد بدون کارمزد در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن و خودرو و تسهیلات بلند مدت قرض‌الحسنه اعطا می‌کند اما تعطیلی ناگهانی این صندوق، خیل عظیم سپرده‌گذارانی را که به امید دریافت وام در این صندوق سرمایه گذاری‌کرده اند، ماه‌هاست بلاتکلیف نگه داشته است.

در پی اعتراض مال‌باختگان موسسه نصر به احمدی‌نژاد، وی طی سخنرانی خود در ورزشگاه باغشمال اعلام کرد: «با توجه به صحبت‌ها و درخواست‌هایی که مردم در طول مسیر از ما داشتند، گفته شد رئیس بانک مرکزی برای بررسی مسئله این موسسه به تبریز بیاید.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
2
36
الکیییییییییی نگو !!!!
رحمن
|
Germany
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
1
18
در شهرستان شوش استان خوزستان نیز همین بلا (تعطیلی ناگهانی صندوق) توسط قرض الحسنه ی باقر العلوم که وابسته به حوزه ی علمیه میباشد آمده است.اکنون عده ی بیشماری از مردم نگران مال خود هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
14
0
جووووووو نده بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
0
10
رقم 3 هزار ميليارد همينطور داره ميره بالا !!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین